نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 19:35

شورای برنامه ریزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ در البرز تشکیل شد

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: از همین امروز باید برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی کرد و شورای برنامه ریزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ از هم‌اکنون در آموزش و پرورش استان تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با تشکر از حضور حماسی مردم و فرهنگیان ولایت مدار استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تبریک مبعث رسول اکرم (ص)، از همه دست اندرکاران به ویژه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل و مناطق آموزش و پرورش استان البرز تقدیر و تشکر کردند.

وی با اشاره به در پیش بودن سال جدید گفت: از همین امروز باید برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی کرد و شورای برنامه ریزی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ از هم اکنون در آموزش و پرورش استان تشکیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به این موضوع که استان البرز در صدور ابلاغ همکاران رتبه یک کشور بوده است، گفت: بر مبنای آمار کشوری، استان البرز در صدور ابلاغ و همچنین کمترین خطا رتبه یک کشور بوده است و بر همین اساس جزو استان‌هایی هستیم که آمادگی کامل برای پرداخت حق التدریس همکاران را داریم.

وی برگزاری اجلاسیه نماز، روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، نیمه شعبان و برگزاری جشن‌های باشکوه تکلیف دانش آموزی را از مناسبت‌های پیش روی آموزش و پرورش استان البرز در هفته‌های آینده عنوان کردند و افزودند: باید برای تمامی برنامه‌ها کار فاخر صورت گیرد و به دنبال برنامه‌های کیفی هستیم.

مسئله اسکان نوروزی فرهنگیان، وضعیت مراکز رفاهی و اردوگاهی و همچنین افتتاح ساختمان جدید درمانگاه فرهنگیان کرج از دیگر موارد مورد اشاره مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1045023

مهمترین اخبار ایران و جهان: