نیوز سیتی!
19 آذر 1401 - 11:39

دبیر کل مجمع اسلامی دانشجویان: قوه قضاییه برخورد با اغتشاشگران را ادامه دهد

دبیر کل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: قوه قضاییه باید اقدامات خود در برخورد با اغتشاشگران را ادامه دهد، این اقدامات قاطعانه در جهت حفظ امنیت مردم باید استمرار داشته باشد.

محمد مهدی نوینی‌فرد دبیر کل اتحادیه مجمع اسلامی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: پس از اعلام فراخوان تعطیلی کشور در روزهای ۱۴،۱۵و۱۶ آذرماه از سوی ضدانقلاب و شکست براندازان، حال رسانه های بیگانه مجامع خارجی و معاندین دست به دامان تاکتیک پوسیده و همیشگی یعنی کشته سازی و هشتگ نه به اعدام زده اند.

وی افزود: محسن شکاری از اراذل و اوباشی بود که بدلیل اقدامات محاربه به اعدام محکوم و حکمش اجرا شد. حال معاندین مخالف این اقدام قوه قضاییه شده اند و از طرفی کشورهای خارجی همچون کانادا و آلمان نیز آتش بیار معرکه شده اند.

نوینی فرد در ادامه گفت: پلیس و نیروهای امنیتی ایران قانون مداری و ملاحظات اخلاقی را سرلوحه کار خود قرار داده اند و بعضی وقت‌ها رافت اسلامی به خرج داده اند که دیگر اقدامات قاطعانه‌ای این چنین سبب تعجب و حیرت می شود.‌ 

وی افزود: کشور آلمان که در حوادث اخیر ژست حمایت از مردم را گرفته است، عده‌ای را که در کشورش قصد کودتا و آشوب علیه حاکمیت داشتند را سریعا بازداشت کرد و برخورد دیکتاتورگونه ای با آن ها داشت.

نوینی در ادامه تاکید کرد: ارعاب، محاربه، ایجاد وحشت و ترس در میان مردم، بر هم زدن نظم عمومی، مسدود سازی خیابان اصلی، چاقوکشی و حمل سلاح سرد و ایجاد جرح و آسیب به مامور امنیتی از جرم های محسن شکاری بوده و قوه قضاییه باید اقدامات خود در برخورد با اغتشاش گران را ادامه دهد،  این اقدامات قاطعانه نیز در جهت حفظ امنیت مردم باید استمرار داشته باشد.

وی افزود: مهم‌ترین اهداف براندازان، معاندین و سلبریتی ها از بازتاب این اقدام را می توان ارائه بهانه ای جهت استمرار آشوب وناامنی در ایران دانست. آن‌ها دیگر برای ادامه آشوب‌ها و داغ بودن تنور درگیری و اعتراض دست به هرکاری می زنند، تاکتیک کشته سازی هم که از حربه های قدیمی و دمده ی آنهاست.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: تحمیل تحریم و محکومیت جمهوری اسلامی در مجامع بین‌المللی نیز از دیگر اهداف پلید و خائنانه آن‌هاست. قطعاً اگر پلیس و قوه عدلیه، نسبت به سرمستی و قدرت نمایی برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی  واکنش سخت نشان دهد، آن‌ها جرئت عرضه اندام نمی کنند

وی افزود: مردم نیز مانند گذشته  از قوه قضاییه و قانون مداری حمایت می کنند، همانگونه که در جریان حمایت از نیروی انتظامی این قدرشناسی سبب وحدت، همدلی و روحیه نیروهای امنیتی شد، لذا شناخت دشمن و قدرشناسی از ارکان اصلی کشور و نظام، برهمگان واجب و لازم است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 903223

مهمترین اخبار ایران و جهان: