نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 12:46

۱۲ فروردین بزرگترین سند مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران است

شهرکرد_رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت:۱۲ فروردین بزرگترین سند و گواهی مردمی‌بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حسین بابادی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: یوم‌الله دوازدهم فروردین یکی از ماندگارترین روزهای انقلاب اسلامی است زیرا در این روز بزرگ بیش از ۹۸ درصد از مردم ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی «آری» دادند.

وی با بیان اینکه یوم‌الله دوازدهم فروردین تجلی مشروعیت و تبلور مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اگر چه حضرت امام خمینی (ره) از نتیجه همه‌پرسی ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ آگاه بودند اما با تدبیر خویش و برگزاری همه‌پرسی عمومی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همیشه بیمه کردند.

بابادی با اشاره به اینکه یوم‌الله دوازدهم فروردین بزرگترین سند و گواهی مردمی‌بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از مردم و متعلق به مردم است و آنان هستند که با انتخاب مستقیم و غیرمستقیم مسئولان، شاکله اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد.

وی یوم‌الله دوازدهم فروردین را یکی از اعیاد بزرگ و خاطره‌انگیز انقلاب اسلامی دانست و گفت: با توجه به قرار گرفتن روز جمهوری اسلامی در ماه شعبان المعظم، برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله دوازدهم فروردین با شادی دوچندان همراه با ارتقای کمی و کیفی برگزار خواهند شد.

بابادی با اشاره به ضرورت فعالیت در فضای مجازی با موضوع ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی یادآور شد: تولید محتوا در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها با موضوع دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی و برپایی تریبون آزاد با موضوع جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن از اهمیت بالایی برخوردار است و امروز باید برنامه‌های ما به سمتی حرکت کند که به پاسخگویی شبهات مختلف بویژه شبهات نسل جوان منجر شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1120767

مهمترین اخبار ایران و جهان: