نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 11:11

تشدید نظارت‌ها برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی

نظارت‌ها برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران، شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی و ستاد مدیریت بحران استان سمنان اظهار کرد: نظارت‌ها باید در ایام تعطیلات نوروزی به‌منظور جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز به‌ویژه در روستاها تقویت شود.

وی گفت: در مواقع افزایش میزان و سرعت بارش در راه‌های استان سمنان، مدیریت ترافیک و تسهیل در عبور و مرور مسافران از طریق بسیج تمام امکانات امری ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: جلسه ستاد مدیریت بحران استان نیز با توجه به شرایط جوی و بارندگی‌های فصلی در راستای دستیابی به آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

حمیدی افزود: تجهیزات سوله‌های ورزشی که برای مواقع بحرانی آب و هوایی در نظر گرفته شده بود، با توجه به بارندگی‌های موجود تقویت شود.

وی تأکید کرد: استقرار خودروهای با چراغ‌های گردان در راه‌های استان سمنان در راستای هشداردهی و اطلاع‌رسانی مورد نظارت قرار داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد: در حال حاضر، در سیر صعودی همه‌گیری بیماری کرونا در کشور قرار داریم که نیاز است تا در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی موارد و مباحث را جدی گرفته و نظارت‌ها به‌منظور حفظ سلامت مسافران و زائران افزایش یابد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1115923

مهمترین اخبار ایران و جهان: