نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 19:43

مطالبه‌گری امام جمعه بهمئی جواب داد/آسفالت بخش عمده‌ای از راه‌های نامناسب

پیگیری‌های امام جمعه بهمئی باعث شد تا بخشی از راه‌های نامناسب شهرستان بهمئی به خصوص در حوزه روستایی تعمیر و ترمیم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، امام جمعه شهرستان بهمئی اولین بازدید میدانی و مطالبه‌گری خود را از مناسب نبودن راه‌های بخش سرآسیاب یوسفی و ممبی آغاز کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در بازدیدی که از راه های بخش ممبی و سرآسیاب داشت از این وضعیت انتقاد کرد‌ و گفت: یکی از شاخصه‌های توسعه هر منطقه و شهرستان موضوع راه‌ها و جاده‌های ارتباطی است.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های مردم جاده‌ی امن است.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان به دنبال ایجاد راه‌های مناسب برای مردم و روستا‌ها هستند از این همت، تلاش و انگیزه خدمت مسئولان تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام صلواتی گفت: شهرستان بهمئی از نظر زیرساخت‌های جاده‌ای هیچ گونه وضعیت مناسبی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت آسفالت‌های قدیمی نامطلوب بوده خطرآفرین و زیان‌رسان است بهمئی محروم از شاخص‌های حداقلی در راه‌ها بوده که خسارت‌های زیاد به مردم و وسایل نقلیه وارد می‌کند.

بعد از آن مطالبه‌گری‌ها بود که معاون عمرانی وقت استاندار و تعدادی از مدیران کل به خصوص مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان از بخش های ممبی و سرآسیاب یوسفی بازدید داشتند و به ویژه راه های این بخش را به صورت حضوری بازدید و دستورات لازم را صادر کردند‌.

در نهایت با پیگیری مجدد و مطالبه امام جمعه شهرستان بهمئی از طریق مدیر راهداری بهمئی و فرماندار و مدیرکل راهداری استان تعدادی از راه های نا مناسب بخش ممبی و سرآسیاب یوسفی روکش آسفالت شدند که روکش اسفالت خروجی ممبی به سمت الهی آباد به طول ۴ کیلومتر، روکش آسفالت محور ماغر به لیکک به طول ۳.۵کیلومتر و روکش آسفالت جاده منیزور به طول بیش از 2 کیلومتر و لکه گیری و ریگلاژ خروجی ممبی به سمت پس باغ به طول ۲کیلومتر صورت گرفت

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186823

مهمترین اخبار ایران و جهان: