نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 16:46

سودهای نامتعارف بانکی اصلاح شود

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: تیم اقتصادی دولت باید سودهای نامتعارف بانکی را اصلاح کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: حک کردن عکس زنان بر روی قبور شایسته نیست و از مسئولین ذیربط انتظار است رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه حک کردن تصویر زنان روی سنگ قبر خلاف اخلاق و احکام دین خدا است، خاطرنشان کرد: حک کردن عکس زنان بر روی قبور شایسته نیست و از مسئولان ذیربط انتظار است رسیدگی کنند.

امام جمعه پارس آباد گفت: طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال ۱۳۹۹ به هیچ عنوان هیچ حجاری حق حک تصویر خانم روی سنگ‌های قبرستان را ندارد در غیر این صورت برخورد خواهد شد.

باقری بنابی افزود: اسلام ارزش والایی را برای زن قائل است و نمی‌پسندد تصاویر زنان در هر جایگاهی و در معرض رؤیت عموم و در ملأ عام قرار گیرد.

امام جمعه پارس آباد ضرورت تحکیم بنیان خانواده را یادآور شد و بیان کرد: یکی دیگر از عوامل تزلزل خانواده سوظن و بدگمانی و خیانت به شریک زندگی است که این عوامل سبب متلاشی شدن بنیاد خانواده شده و آمار طلاق را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

باقری بنابی با اشاره به ۱۰ شهریور روز بانکداری اسلامی تصریح کرد: از دولت انقلابی و مردمی می‌خواهیم با کمک تیم اقتصادی سیستم بانکداری جمهوری اسلامی ایران سودهای نامتعارف بانکی را اصلاح کنند.

وی ادامه داد: از دولت تحول خواه و مردمی آقای رئیسی انتظار می‌رود سازوکار بانکداری کاملاً اسلامی و به دور از هر شائبه ربا را فراهم کند.

باقری بنابی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480167

مهمترین اخبار ایران و جهان: