نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 18:55

آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵روزه در جاده‌های شمال

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین حسینی و پایان هفته در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگینی در محور کندوان و ترافیکی پرحجم در محور هراز هستیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت اربعین  و پایان هفته در جاده‌های شمال آغاز می‌شود، افزود: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه و ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ شهریور ماه امسال در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از کرج میدان امیر کبیر آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ شهریور ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: پیش‌بینی ما این است که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در مسیرهای ورودی محورهای شمال افزوده شود.

جهان‌تاب گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه درصورت ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان اجرا می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1485323

مهمترین اخبار ایران و جهان: