نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 12:59

احداث پلاژ بانوان گناوه در دستور کار است

گناوه- فرماندار گناوه گفت: بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان برای احداث پلاژ بانوان پیش بینی شده است و امیدواریم که با احداث این پلاژ زمینه استفاده بیشتر این قشر از دریا و ساحل فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های شهرداری گناوه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در دولت سیزدهم و با همکاری همه مردم و مسئولان کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام شده است که این فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف در راستای توسعه این شهرستان و خدمت شایسته‌تر به مردم تداوم خواهد یافت.

فرماندار گناوه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی کانال دفع آب‌های سطحی و کنترل سیلاب بلوار شهید تندگویان گناوه افزود: پیمانکار این پروژه تسریع در کار همراه با کیفیت مناسب در اجرای پروژه را مدنظر داشته باشد تا این پروژه که از پروژه‌های مهم در این منطقه است تا قبل فرارسیدن فصل بارندگی به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: در این منطقه زیرساخت‌ها محدود است و در سال گذشته نیز دفع آب‌های سطحی از مشکلات اصلی مردم در این منطقه بوده است که با پیگیری‌های انجام شده امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

احداث پلاژ بانوان گناوه در دستور کار است

صفری اضافه کرد: با توجه به نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم در ساماندهی ساحل گناوه، با پیگیری‌های انجام شده قول در اختیار قرار دادن زمین و اعتباری نیز از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای احداث پایگاه امداد و نجات دریایی در گناوه انجام شد.

وی گفت: همچنین یکی از خیرین شهرستان در زمینه احداث و تجهیزات و هزینه تأمین نیرو برای این پایگاه اعلام آمادگی کرده است که با حمایت مردم امیدواریم ساحل گناوه در این زمینه ساماندهی شود.

احداث پلاژ بانوان گناوه در دستور کار است

فرماندار گناوه بیان کرد: بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان برای احداث پلاژ بانوان پیش بینی شده است و امید است که بتوان با احداث این پلاژ زمینه استفاده بیشتر این قشر از دریا و ساحل فراهم شود.

وی یادآور شد: علاوه بر فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی، اجرای کارهای فرهنگی نیز در دستور کار قرار گرفته و در سطح شهرستان اجرا شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471167

مهمترین اخبار ایران و جهان: