نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 11:56

تقدیر از خبرنگاران امید آفرین گلستانی درایام الله دهه فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در ایام دهه فجر اختتامیه جشنواره خبرنگاران امیدافرین با ۲۴۳۴ اثر ارسالی و تقدیر از نفرات برتر برگزار خواهد شد.

 

 


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، الهام متین روز یکشنبه در نشست خبری فجر گلستان عنوان کرد: ۱۴۵ برنامه فرهنگی وهنری در گلستان با شروع دهه فجر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: جشنواره فیلم فجر با اکران ۲۰ فیلم از ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه در سینما کاپری و عصر جدید گرگان، نمایش  ۲۵ فیلم کوتاه، مستند و داستانی با تولیدات هنرمندان جوان گلستانی، جشنواره موسیقی فجر از ۲۷ تا ۳ اسفند با حضور ۱۰ گروه موسیقی سنتی اصیل در  گرگان، کلاله و گنبدکاووس، جشنواره شعر فجر، نمایش خیابانی با کمک کانون پرورش فکری، اختتامیه جام رسانه امید، مسابقه سوره فجر کودکان و مسابقه قرائت قرآن از فعالیت های این حوزه در دهه فجر است.

متین خاطر نشان کرد: در ایام دهه فجر، اختتامیه جشنواره خبرنگاران امیدافرین با ۲۴۳۴ اثر ارسالی، همراه با تقدیر از نفرات برتر برگزار خواهد شد.  این جشنواره برای معرفی آثار برتر خبری سفر دوم رییس جمهور  اجرا شد و در سایر سفرهای استانی هیات دولت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برپایی ایستگاه موسیقی و خوشنویسی در مسیر راهپیمایی ٢٢ بهمن، اجرا شادمانه عید مبعث در سالن تختی کردکوی، اجرا جنگ شادی و افتتاح فاز یک مجتمع فرهنگی و هنری گالیکش از دیگر برنامه های  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این دهه خواهد بود.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653067

مهمترین اخبار ایران و جهان: