نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 10:25

فعال دانشجویی: پاسخ سپاه پاسداران به تروریست‌ها بسیار هوشمندانه و قاطعانه بود

مسئول بین‌الملل بسیج دانشجویی تهران درباره حمله سپاه پاسداران به مقرر تروریست‌ها گفت: پاسخ سپاه پاسداران بسیار هوشمندانه و قاطعانه بود و درس عبرتی بود برای آن‌هایی که قصد ماجراجویی و جنایت را دارند.

مجتبی طهماسبی مسئول بین‌الملل بسیج دانشجویی استان تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: ملت عزیز و بزرگوار ما در سالروز شهادت شهید سلیمانی شاهد یک جنایت بزرگ ضد انسانی از طرف اسرائیل بودند، تعدادی از زائرین شهید را به شهادت رساندند و تعدادی هم مجروح شدند. آمرین و عاملین این جنایت همان آمران شهادت شهید سلیمانی بودند و این چیزی جز استیصال و ضعف آن‌ها در مقابله با مقاومت و نمادهای آن نیست.

وی افزود: مردمی که در سالروز شهادت حاج قاسم به شهادت رسیدند، دلداده مکتب شهید سلیمانی هستند که همان مکتب امام و انقلاب است. یقینا این اقدامات در اراده و عزم مردم ما ایجاد سستی و تردید نمی‌کند.

وی گفت: اگر دیروز حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند تا محور مقاومت رو تضعیف کنند امروز در همان مسیر تلاش می‌کنند تا کسانی که همراه این حرکت هستند را شهید کنند و آن‌ها را از این مسیر باز دارند. اگر دیروز به دنبال این بودند که با شهادت شهید سلیمانی محور مقاومت را تضعیف کنند، امروز محور مقاومت در بالاترین سطح از قدرت عزت و توانمندی قرار دارد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: اگر در سایه آن اقدامات تصور می‌کردند می‌توانند برنامه‌هایشان در منطقه عملیاتی کنند و امنیت اسرائیل را برای همیشه تضمین کنند امروز اسرائیل در بدترین وضعیت امنیتی قرار دارد. کسانی که به دنبال آن برنامه‌ها بودند امروز جرات طرح مجدد آن برنامه‌ها و اهداف را ندارند، ضمن اینکه همه آن ائتلاف‌ها از دیروز و امروز تا فردا در سایه این حضور همراه با شکوه مردم موفق نخواهند بود.

مسئول بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: اگر امروز بیان می‌کنیم که انتقام سخت خواهیم گرفت، انتقام سخت در سایه الهی و محور مقاومت و مقابله با برنامه‌های آن‌ها هر روز در حال تحقق و نمایان شدن است. امروز آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها دیگر اهدافی را که بر ضد اهداف مردم منطقه دنبال می‌کردند قادر نیستند دنبال کنند. امروز تلاش آن‌ها بر حفظ خودشان هست، نه توسعه حوزه نفوذی که دارند. این همان انتقامی است که خون شهیدان و ملت ایران و محور مقاومت از این جنایتکاران گرفته و خواهد گرفت.

وی افزود: اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی که به دلیل نقشش در مبارزه با تروریسم و بسط قدرت ایران در غرب آسیا شخصیتی ملی محسوب می‌شد، سیزدهم دی ۹۸ را به عنوان روزی فراموش نشدنی از دشمنی آمریکا علیه ایران در حافظه تاریخی کشورمان ثبت کرد.

مسئول بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: حمله موشکی نیمه شب دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با موشک‌های بالستیک در پاسخ به ترور فرماندهان سپاه و جنایت اخیر تروریستی کرمان و راسک به مواضع گروهک‌های ضدایرانی پاسخ قاطعی به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در این چند وقت اخیر بود.

وی افزود: فاصله پرتاب موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر بود و این عملیات دوربردترین عملیات موشکی است و به تعبیری می شود گفت که حمله به تروریست‌ها از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری پیام واضح ایران به رژیم صهیونیستی بود.

مسئول بین الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: پاسخ سپاه پاسداران بسیار هوشمندانه و قاطعانه بود و درس عبرتی بود برای آن‌هایی که قصد ماجراجویی و جنایت را دارند.

وی تاکید کرد: با عملیات اخیر موشک باران مقر تروریست های ضد ایرانی پیام ایران در قبال حادثه تروریستی کرمان و ترور سرداران سپاه به دشمنان این مرز و بوم منتقل شد و ضربه مهلکی به پیکره آن‌ها بود و مطالبه به حق مردم ایران هم نتیجه بخش بود و رضایت عمومی جامعه در این خصوص را در پی دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641667

مهمترین اخبار ایران و جهان: