نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 15:56

ایست پلیس کرمانشاه به خودروهای حامل مرغ زنده و گندم قاچاق

پلیس استان کرمانشاه در مأموریت‌های جداگانه، یک دستگاه وانت نیسان حامل مرغ زنده قاچاق و یک دستگاه کامیون حامل ۲۶ تن گندم قاچاق را توقیف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از خبرگزاری پلیس، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از حمل و جابه‌جایی تعداد زیادی لوازم جانبی موبایل قاچاق در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای کرمانشاه، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند افرادی در حال بار زدن ۱۵ کارتن حامل ۹ هزار و ۱۱۰ لوازم جانبی گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هستند که نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

در این راستا علاوه بر دستگیری صاحب بار قاچاق، اموال کشف شده نیز تحویل انبار اموال تملیکی شد.

*بیش از ۳ تن مرغ زنده قاچاق در روانسر کشف شد 

ماموران یگان امداد روانسر حین گشتزنی به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۳ تن و ۳۵۵ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق به ارزش یک‌میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا مرغ‌های کشف شده به کشتارگاه روانسر منتقل و پرونده‌ای نیز در این راستا تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

*توقیف محموله ۲۶ تنی گندم قاچاق در کنگاور 

سردار محمد رستمی، جانشین فرمانده انتظامی استان، از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۶ تن گندم قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در کنگاور خبر داد.

وی تصریح کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۶ تن گندم قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار رستمی همچنین، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610767

مهمترین اخبار ایران و جهان: