نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 20:10

برگزاری نخستین همایش مبلغان فاطمی مازندران در فریدونکنار

نخستین همایش مبلغان فاطمی استان مازندران با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل سازمان تبلیغات استان و جمعی از فعالان فرهنگی، مبلغین، مداحان ویژه بانوان در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت‌الاسلام عزت زمانی در نخستین همایش مبلغان فاطمی مازندران در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: در دوره‌ای که دستگاه طاغوت و شیطان تلاش می‌کند این سرمایه عظیم را به ابتذال بکشد و در صد سال اخیر به خصوص نظام خانواده، هویت زن و جایگاه مادری را از بین برده است در این کشور هم با تمام قوا در فتنه‌های مختلف تلاش می‌کند این سرمایه عظیم را به سمت نابودی بکشاند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند در این جنگ نابرابری دشمن تلاش می‌کند سفیدی را سیاهی نشان دهد، خاطرنشان کرد: امروزه زنان مجاهدی هستند که از درون خانه هم بر محیط‌های اجتماعی و هم به نقش مادریشان عمل می‌کنند و در جهاد تبیین نقش به‌سزایی دارند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امروزه جلوه‌هایی از هویت و معجزه مادری در زنان غزه دیده می‌شود  که در سخت‌ترین شرایط و با از دست دادن فرزندانشان هویت دینی و حیا و سرمایه عفت خودشان را از دست نداده و با همان سرمایه در حال مبارزه که دنیا را به وجد آورده است.

زمانی با بیان اینکه هویت و جایگاه زن در انقلاب اسلامی مسئله مهمی است، گفت: الگوی سوم زن الگویی است که انقلاب اسلامی به‌عنوان جایگاه زن معرفی کرده است و امام خمینی(ره) بعد از هزار و چند صد سال الگوی غبارگرفته حضرت زینب(س) و حضرت زهرا(س) را در قالب الگوی سوم بروز و ظهور داد.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، زن هویت پیدا کرده است، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند؛ زنان رهبران این نهضت هستند و مردان بزرگ از دامن این زنان به معراج رسیدند.

وی با بیان اینکه عواطف جامعه، عفت و حیا زن دو سرمایه ویژه‌ای است که می‌تواند جریان رهبری  در جامعه را داشته باشد، گفت: تنها قشری که می‌تواند دارایی و سرمایه را برای انقلاب اسلامی و برای دستگاه توحید به میدان بیاورد وجود زن است.

زمانی تاکید کرد: همه جامعه مورد هجمه دشمن است بنابراین در جهاد تبیین بانوان مبلغه همه را مخاطب خود بدانند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه گفت: سرمایه‌ای به نام قدرت مادری، پیوند اجتماعی و زنانه داریم که می‌تواند محیط پیرامون خودشان را از درون خانه مدیریت کند.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581567

مهمترین اخبار ایران و جهان: