نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 16:49

تارتار با اندیشه رسیدن در جمع مدعیان صدرنشینی مقابل پرسپولیس

تقابل دیدارهای تیم‌های تحت مربی‌گری مهدی تارتار با پرسپولیس، همواره با جذابیت‌های درون و برون زمین مسابقه همراه بوده که این بار حضور این مربی موفق در تیم پرهوادار و البته خاص ملوان بندرانزلی به‌گونه‌ای است که این مربی جوان نیم‌نگاهی به رسیدن به مدعیان قهرمانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز یکشنبه در استادیوم ۱۵ هزار نفری سیروس قایقران انزلی میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود؛ دیداری که برای شاگردان مهدی تارتار در شرایط متفاوتی برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در صورت کسب برد خانگی در این دیدار حساس و سنتی، به یک امتیازی پرسپولیس و بالای جدول خواهد رسید و همین اتفاق بر حساسیت بازی افزوده و همگان منتظر آغاز این بازی مهیج هستند.

این مسابقه یک جذابیت دیگر هم دارد و آن رویارویی مجدد مهدی تارتار بازیکن سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس با این تیم و شاگردان یحیی گل‌محمدی است.

این نخستین تقابل مهدی تارتار با تیم فوتبال پرسپولیس نیست و این مربی جوان و البته با سابقه، ۱۹ بار مقابل پرسپولیس قرار گفته و ماحصل آن کسب سه برد، ۱۱ باخت و پنج تساوی بوده است.

ولی این بار تارتاربا تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که اتفاقاً نتایج خوبی را در این فصل از لیگ برتر فوتبال کسب کرده و با ۱۱ امتیاز و با فاصله چهار امتیاز کمتر از ۲ تیم ۱۵ امتیازی پرسپولیس و استقلال در رده ۶ جدول رده‌بندی قرار دارد به مصاف یکی از تیم‌های پرهوادار پایتخت می‌رود و کسب پیروزی در دیدار روز یکشنبه برابر تیم آمده و یکدست یحیی گل‌محمدی می‌تواند شاگردان مهدی تارتار را به یک امتیازی پرسپولیس رسانده و بر محبوبیت این سرمربی در دیار سیروس قایقران بیفزاید.

با این حال تارتار همواره بدون در نظر گرفتن موارد مطروحه مقابل پرسپولیس قرار گرفته و این هفته هم درحالی که ملوان را جزو بالانشینان لیگ برتر قرار داده باید برابر صدرنشین کنونی لیگ برتر بازی کند و باید دید نتیجه این چالش هیجان‌انگیز برای ملوانی‌ها چه سرانجامی خواهد داشت؟

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552123

مهمترین اخبار ایران و جهان: