نیوز سیتی!
18 آبان 1402 - 20:33

برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص برگزاری اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار داشت: در راستای عدالت آموزشی و ترویج حوزه سلامت برای دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم و بر اساس رایزنی‌های صورت‌گرفته با سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، برای نخستین‌بار در کشور، اولین کارسوق فراگیر و مسابقات ملی دانش‌آموزی پزشکی به میزبانی اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از اهداف این مسابقه ملی می‌توان به افزایش دانش پزشکی، تبیین و هدایتگری، گسترش مهارت‌ها و تسهیل شبکه‌سازی در حوزه سلامت اشاره کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: این مسابقه در دو سطح ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم تا یازدهم است که در چهار مرحله مجازی و حضوری برگزار می‌شود؛ در مراحل این مسابقه دانش‌آموزان با مفاهیم تغذیه و سلامت، مبانی علوم پایه، علوم بالینی و… آشنا می‌شوند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان حدود ۶۰ ساعت آموزش همراه با جزوه خواهند داشت و در چندین مرحله آزمون مجازی و حضوری در برنامه کار است؛ اختتامیه این رویداد در تابستان سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1566667

مهمترین اخبار ایران و جهان: