نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 20:53

شمار جانباختگان حریق لنگرود به ۳۶ تن رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش شمار جانباختگان حریق لنگرود خبر داد و گفت: با جان‌باختن یک تن دیگر در ICU، شمار سانحه مرگبار لنگرود به ۳۶ تن رسیده است.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از افزایش شمار جانباختگان سانحه حریق مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر لنگرود خبر داد و اظهار کرد: یکی دیگر از مجروحان حادثه لنگرود با ۴۵ سال سن که در بخش ICU مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت با ۷۰ درصد سوختگی بستری بود، جان‌باخت. 

وی با بیان اینکه پیش‌تر ۳۵ تن از مصدومان این حادثه جان خود را از دست داده بودند، افزود: شمار مصدومان این سانحه دلخراش و اندوهبار اکنون به ۳۶ تن رسیده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هم اینک یک بیمار در ICU بستری است، گفت: چهار بیمار دیگر از این حادثه مرگبار در بخش سوختگی ولایت رشت بستری هستند.

آشوبی همچنین از ترخیص یک تن از مصدومان بستری خبر داد و افزود: تاکنون ۶ تن از مصدومان حادثه پس از بهبودی از مرکز سوانح و سوختگی ولایت رشت مرخص شده‌اند. 

گفتنی است هفته گذشته در پی آتش‌سوزی عمدی یک مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در لنگرود ۳۶ تن جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز به شدت مجروح شدند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568567

مهمترین اخبار ایران و جهان: