نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 18:47

افتتاح تالار وزنه برداری اردبیل در دهه فجر

اردبیل - همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تالار وزنه برداری اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر فنی فدراسیون وزنه‌برداری بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از روند تکمیل و آماده سازی تالار وزنه برداری اردبیل اظهار کرد: اردبیل از مستعدترین استان‌های کشور در رشته وزنه برداری است که کسب مدال‌های جهانی و المپیکی گویای این حقیقت است.

حسین رضازاده خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های توسعه ورزش قهرمانی وزنه برداری در این استان باید مهیا شود تا در رده سنی نوجوانان و جوانان استعدادهای خوب ورزشی شناسایی و به نقطه مطلوب آمادگی برسند.

وی حمایت همه جانبه فدراسیون وزنه برداری را از توسعه امکانات و زیرساخت‌های رشته وزنه برداری در استان‌های مستعد نظیر اردبیل یادآور شد و بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با همراهی دلسوزان این رشته استان اردبیل به جایگاه ثابت خود در کسب مدال‌های جهانی و المپیکی دست پیدا کند.

مدیر فنی فدراسیون وزنه برداری افزود: برای تجهیز تالار وزنه برداری اردبیل امکانات و منابع مورد نیاز تأمین خواهد شد تا شاهد مدال آوری‌های بیشتر نوجوانان و جوانان در رده‌های سنی مختلف باشیم.

در این بازدید سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از حمایت‌های استاندار اردبیل برای تکمیل تالار وزنه برداری قدردانی کرد و افزود: تلاش بر این است تا پروژه‌های نیمه تمام ورزشی هر چه سریع‌تر آماده تکمیل و بهره برداری شود.

اکبر ورودی اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی با پیگیری استاندار اردبیل در حال انجام است و در ایام دهه فجر سه پروژه ورزشی در استان به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 998023

مهمترین اخبار ایران و جهان: