نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 14:59

پروژه دفع آب‌های سطحی کوی علوی اهواز ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اهواز- رئیس شورای کلان‌شهر اهواز بر تکمیل پروژه دفع آب‌های سطحی کوی علوی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این پروژه ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیاوش محمودی به بازدید خود از محل احداث ایستگاه پمپاژ آب‌رو پروژه آب‌های سطحی شهرداری اهواز در کوی علوی اشاره کرد و افزود: با توجه به پیشرفت مناسبی که این پروژه در تکمیل لوله گذاری‌ها داشته و وعده‌هایی که در خصوص تکمیل این پروژه به مردم داده شده، انتظار داریم تا قبل از فصل بارندگی این پروژه مهم به اتمام برسد.

رئیس شورای کلان‌شهر اهواز اظهار کرد: این پروژه از پروژه‌های مهم و مؤثر در مسئله دفع آب‌های سطحی در شهرستان اهواز است که از ابتدای این دوره شورا در برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیگیر تکمیل و راه اندازی آن بودیم.

وی گفت: با توجه به پیشرفت ۹۳ درصدی عملیات لوله گذاری خروجی این ایستگاه و وعده‌هایی که برای تکمیل آن به مردم داده‌ایم، انتظار داریم تا قبل از از شروع فصل بارندگی شاهد تکمیل و بهره برداری آن باشیم.

به گزارش مهر، بیش از ۹۳ درصد پروژه مذکور یعنی ۲ هزار و ۹۸۰ متر از عملیات لوله گذاری خط ۱۸۰۰ GRP خروجی این ایستگاه پمپاژ حدفاصل رودخانه کارون تا ریل راه آهن اجرا شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315267

مهمترین اخبار ایران و جهان: