نیوز سیتی!
01 شهریور 1401 - 12:18

طرح‌ویژه تپسی برای بهبود وضعیت تهویه در خودرو

تهران- سفیران تپسی در طرح ویژه این مجموعه برای بهبود تهویه در خودرو، در ازای روشن کردن کولر یک روز از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند. به گزارش بازرگانی مهر به نقل از روابط عمومی تپسی، با شروع فصل گرما، تهویه خودرو در سفرهای شهری و به طور خاص در ترافیک و مسیرهای بلند دغدغه مسافرین تاکسی‌های اینترنتی است. تپسیبه گفته روابط عمومی تپسی، پیش از آغاز تابستان، قوانین روشن بودن کولر به سفیران اطلاع‌رسانی می‌شود و با آغاز فصل، واحد تجربه مشتری تپسی با پایش مداوم وضعیت تهویه خودرو در حین سفر، میزان رضایت مسافرین را می‌سنجد. تپسیتپسینظرسنجی از مسافران از طریق بنر آبی درون اپلیکیشن و امتیازدهی پایان سفر انجام می‌شود. همچنین در دو سوی اپلیکیشن مسافر و سفیر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها اطلاع رسانی در مورد روشن بودن کولر و مطلوب بودن وضعیت تهویه انجام می‌شود. اما تپسی برای جلب رضایت کاربران خود همین جا متوقف نشده است. تپسیطرح تشویقی سفیران طرح تشویقی سفیرانطرح تشویقی سفیراندر طرح جدید تپسی برای بهبود تهویه خودرو، سفیران تپسی با دریافت بیش از ۱۰ گزارش مثبت از روشن بودن کولر طی یک هفته، یک روز به انتخاب خودشان از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند. تپسیتپسیتپسی برای سفیرانی که در تابستان کولر روشن کنند و از مسافرین گزارش مثبت دریافت کنند، پاداش در نظر گرفته است؛ این پاداش در مرحله اول معافیت از کمیسیون است‌. این طرح تأثیر ویژه‌ای در ترغیب سفیران به روشن‌کردن کولر دارد. تپسیتأثیرهمچنین سفیرانی که گزارش منفی دریافت کنند براساس یک الگوریتم چند مرحله‌ای با توجه به میزان گزارش مثبت و منفی از تهویه خودرو، اخطار دریافت می‌کنند. این اخطار شامل مسدودیت‌های ساعتی، روزانه و گاهاً هفتگی است. براساسازسویی دیگر تیم تجربه مشتری تپسی برای بهبود روش‌ها و راهکارهای خود با سفیرانی که گزارش منفی کولر دریافت می‌کنند ارتباط می‌گیرد و با جویا شدن علت، راهکارهایی برای بهبود وضعیت تهویه ارائه می‌دهد. ازسوییتپسیراهکار تپسی برای حمایت از سفیران در تأمین هزینه نگهداری خودرو راهکار تپسی برای حمایت از سفیران در تأمین هزینه نگهداری خودروراهکار تپسی برای حمایت از سفیران در تأمین هزینه نگهداری خودروتپسیتأمیناز آنجایی که برخی از سفیران ممکن است در تأمین هزینه تعمیرات کولر خودرو دچار مشکل باشند. باشگاه سفیران تپسی با ارائه خدمات تخفیفی در تأمین مواردی مثل گاز کولر، تعمیر سیستم تهویه و حتی لاستیک و روغن سعی در برطرف کردن مشکلات احتمالی سفیران خود دارد. تأمینتپسیتأمینرضایت ۹۰ درصدی مسافران رضایت ۹۰ درصدی مسافرانرضایت ۹۰ درصدی مسافرانروابط عمومی تپسی در مورد میزان رضایت کاربران از تهویه خودرو گفت: «بررسی‌های تیم تجربه مشتری تپسی نشان می‌دهد ۹۰ درصد مسافرین از روشن بودن کولر و به طور کلی وضعیت تهویه خودرو رضایت دارند» پیش‌بینی می‌شود با تمدید طرح تشویقی معافیت سفیران از کمیسیون، مسدود شدن حساب کاربری رانندگانی که گزارش متعدد از روشن نبودن کولر دریافت می‌کنند و همچنین دیگر طرح‌های تشویقی که طی مرداد ماه به سفیران اعلام شد؛ رضایت مسافرین از این میزان هم بیشتر شود. تپسیتپسیاین مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد. خبرگزاری مهر
منبع: مهر
شناسه خبر: 641969

مهمترین اخبار ایران و جهان: