نیوز سیتی!
14 فروردین 1403 - 15:50

لیموچی: حضور در اردوی تیم ملی تجربه‌ای فوق‌العاده بود

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: حضور در اردوی تیم ملی تجربه‌ای فوق‌العاده بود و تلاش می‌کنم تا در اردوهای بعدی هم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

مهدی لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی فردا با هوادار گفت: شرایط تیم ما خوب است و قبل از پایان سال نساجی را شکست دادیم تا با روحیه‌ای خوب به تعطیلات برویم. ما در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم و از طرفی مصدومیت برخی از بازیکنان هم شرایط را سخت کرد، ولی در آخرین بازی نساجی را شکست دادیم تا شرایط بهتر شود. حالا هم آماده بازی با هوادار هستیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هوادار تیم خوبی است و از زمانی که آقای شجاعی هدایت این تیم را بر عهده گرفته، متحول شده است. آنها در بازی با استقلال هم نمایش بسیار خوبی داشتند و می‌توانستند امتیاز بگیرند. ما بازی سختی داریم، ولی تلاش می‌کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم و موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد دعوتش به اردوی تیم ملی تصریح کرد: هر بازیکنی دوست دارد پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند و این شرایط برای هر بازیکنی ایجاد نمی‌شود. این اتفاق برای من امتیاز مثبتی بود و در همین اردو چیزهای زیادی از کادر فنی و بزرگ‌ترهای تیم ملی یاد گرفتم. حضور در اردوی تیم ملی تجربه‌ای فوق‌العاده بود و تلاش می‌کنم تا در اردوهای بعدی هم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

لیموچی راجع به اینکه در دو بازی رفت و برگشت برابر ترکمنستان بازی نکرد، اظهار داشت: از اینکه بازی نکردم، دلسرد نیستم و اتفاقاً انگیزه زیادی دارم تا دوباره این شانس به من داده شود تا بتوانم برای تیم ملی بازی کنم. البته برای بازی برگشت هم ویزای من صادر نشد تا بتوانم به ترکمنستان بروم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1694025

مهمترین اخبار ایران و جهان: