نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 16:11

هوای سرد همچنان در اردبیل ماندگار است/کاهش ۷ درجه‌ای دما

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی توده هوای سرد تا پایان هفته همچنان در استان اردبیل ماندگار است.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تحلیل وضعیت جوی استان اردبیل در هفته جاری اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی توده هوای سرد تا پایان هفته همچنان در استان اردبیل ماندگار است.

وی از کاهش ۲ تا ۷ درجه‌ای دمای هوا خبر داد و گفت: امروز با پایداری نسبی شرایط جوی در اغلب مناطق آسمانی صاف تا نیمه ابری و در اواسط روز افزایش نسبی دمای هوا پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به تداوم هوای ابری تا ساعات بعدازظهر فردا در شمال استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در روز پنجشنبه در غالب مناطق آسمان نیمه ابری خواهد بود.

محمدی بیان کرد: از عصر پنجشنبه تا ظهر جمعه به دلیل نفوذ توده هوای ناپایدار و تقویت جریانات شرقی علاوه بر وزش باد و کاهش نسبی دمای هوا، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و مه‌آلود بوده و در برخی مناطق گاهی بارش خفیف دور از انتظار نیست.

وی افزود: همچنین از روز شنبه تا اواسط هفته آینده جوی پایدار و نسبتاً آرام با آسمانی صاف تا نیمه ابری در سطح استان پیش بینی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 940825

مهمترین اخبار ایران و جهان: