نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 16:23

اهانت به قرآن، رهبری و سپاه پاسداران نشان از عجز و شکست دشمن دارد

امام جمعه خرم‌آباد به اهانت استکبار به قرآن، رهبری و سپاه اشاره کرد و گفت: با قرآن و اسلام جنگیدن نشانه عجز دشمن است، اهانت به قرآن، رهبری و سپاهی که در مبارزه با دشمن امنیت اروپایی‌ها را هم تامین کرده تنها نشان ناتوانی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد‌، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به کلام امیر المومنین (ع) که شهوت، هوای نفس و غضب بالاترین دشمن انسان هستند، عنوان کرد: اصلاح بین انسان و خداوند نیاز به مبارزه با دشمن درونی و دشمن بیرونی دارد.

وی افزود: معیار مبارزه با دشمن قرآن، سنت معصومین و عقل است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، خاطر نشان کرد: در این ماه باید دعاها و روزه گرفتن مورد توجه قرار بگیرد.

شمسی‌فر با اشاره به اینکه جریان امامت و ولایت از پیغمبر تا زمان غیبت مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرد، عنوان کرد: مسیر امامت از خانه نشینی امام علی(ع) تا وادار کردن به امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام حسین(ع) و زمان غیبت مسیر پر فراز و نشیبی بود.

وی گفت: در زمان غیبت در حوزه احکام باید از مراجع تقلید تبعیت کرد، در خصوص مسایل سیاسی و اجتماعی نیز همه باید از فقیه جامع شرایط که مسوولیت دارد تبعیت کنند تا کاروان حق به مقصد برسد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به فرارسیدن ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور، اظهار کرد: یکی از مولفه‌های پیشرفت هر ملت وجود رهبر آگاه ، بصیر، هشیار، مدیر، مدبر، عالم، عادل و الهی همچنین وحدت و انسجام مردم است، در پیروزی انقلاب اسلامی نیز مردم با استقامت و پیروی از امام خمینی (ره) به سوی هدف خود گام برداشتند.

شمسی‌فر خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم نه تنها رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند، بلکه پای آمریکا و استکبار را هم از کشور قطع کردند.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ اتفاقی بدون حضور ایران امکان پذیر نیست و این نشان دهنده عزت و استقلال ملت ایران است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به نقشه و توطئه دشمن ، عنوان کرد: طبیعی است که با وجود جمهوری اسلامی منافع استکبار به خطر افتاده و آنها برای منافع خود به ترور و تحریم و اغتشاش روی بیاورند.

شمسی‌فر بیان کرد: دشمن عصبانی است و هر روز به دنبال نقشه و توطئه‌ای جدید است، چون پیشرفت ایران را در همه حوزه‌ها مشاهده می‌کند.

وی به اهانت استکبار به قرآن، رهبری و سپاه اشاره کرد و گفت: با قرآن و اسلام جنگیدن نشانه عجز دشمن است، اهانت به قرآن، رهبری و سپاهی که در مبارزه با دشمن امنیت اروپایی‌ها را هم تامین کرده تنها نشان ناتوانی دشمن است.

امام جمعه موقت خرم‌آباد در پایان صحبت‌های خود با بیان اینکه استکبار به ویژه آمریکا و اسراییل از نقشه‌ها و توطئه‌ها نتیجه نخواهند گرفت، تأکید کرد: آمریکا روز به روز رو به افول حرکت می‌کند و کشور ما روز به روز قدرتمندتر می‌شود و در این میان نقشه دشمن نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1001069

مهمترین اخبار ایران و جهان: