نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 12:22

۲۰۰نفر زمین ویژه طرح افزایش جمعیت را در استان سمنان دریافت کردند

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ۲۰۰ نفر از متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر واجد شرایط دریافت زمین نهضت ملی مسکن، تاکنون زمین خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده صبح پنجشنبه در دیدار مسئولان دولتی استان سمنان با نماینده ولی فقیه در سمنان به میزبانی دفتر وی، پیرامون قانون جمعیت و تسهیلگری در این زمینه، بیان کرد: ۲۰۰ نفر از متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر واجد شرایط دریافت زمین نهضت ملی مسکن، تاکنون زمین خود را دریافت کرده‌اند.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه در راستای تاکید استانداری بر استفاده از مردم و حلقه‌های میانی، مشارکت گروه‌های مردمی در سایه برنامه‌های هفته دولت دیده شده است، افزود: در حوزه امنیت، استان سمنان دارای امنیت پایدار است، در جرایم و وقایع امنیتی مهم شاخص‌های ما کاهشی است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه فضای کارگری نیز با مسأله‌ای در استان مواجه نیستیم، بیان کرد: در حوزه دانشجویی نیز استان سمنان توانست رتبه دوم کشور را کسب کند.

ریواده با بیان اینکه در بحث جمعیت نیز خوشبختانه شاخص‌های جمعیتی چهار ماهه اول در استان سمنان امیدوار کننده است، گفت: دولت تلاش دارد تا بتواند در زمینه تسهیل گری جمعیت اقدامات مثبتی را انجام دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465925

مهمترین اخبار ایران و جهان: