نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 19:08

آمادگی هلال احمر بوشهر برای راه‌اندازی پیک دارویی برای نیازمندان

بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: درصورت صدور مجوز، آمادگی راه‌انداز ی پیک دارویی در استان بوشهر برای توزیع دارو بین نیازمندان مناطق مختلف به ویژه مناطق صعب العبور را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اتحاد و همدلی کارکنان هلال احمر استان اظهار داشت: به همت و همدلی کارکنان پرتلاش و خدوم هلال احمر، هلال احمر استان بوشهر خدمات قابل قبولی در بخش‌های مختلف داشته است.

وی بیان کرد: در راستای کمک به نیازمندان به ویژه در بخش درمان، ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بیماران صعب العلاج و ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات با سود ۴ درصد به بیماران سرطانی پرداخت شد.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: با پیگیری و حمایت‌های مدیران ارشد استان، مجوز داروخانه هلال احمر برای تأمین داروهای مورد نیاز صادر شده و این آمادگی را داریم در صورت صدور مجوز لازم، پیک دارویی در استان برای توزیع دارو بین نیازمندان در مناطق مختلف به ویژه مناطق صعب العبور راه اندازی کنیم.

ایزدپناه گفت: از دیگر خدمات درمانی هلال احمر استان بوشهر، راه اندازی کلینیک دندانپزشکی در مرکز استان است ضمن اینکه مرکز جامع توانبخشی خدمات فیزیوتراپی با امکانات لازم هم راه اندازی کردیم.

برگزاری ۶۳۰ دوره آموزشی

وی با اشاره به برگزاری ۶۳۰ دوره آموزشی افزود: به همت خیرین در شهرستان گناوه و جم ۲ پایگاه امدادی جاده‌ای از محل کمک خیرین و اعتبارات هلال احمر احداث کردیم.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خاطر نشان کرد: استفاده از ایده‌های نو و فناوری‌های جدید از اولویت‌های هلال احمر استان بوده و نصب GPS روی خودروها و تأمین بی سیم‌های دیجیتال بخشی از اقدامات است.

ایزدپناه بیان داشت: با وجود انجام مأموریت‌های ذاتی و عملیات‌های جست‌وجو و نجات و امداد، از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی غافل نبودیم و رویکرد مردم محوری و آشنا کردن مردم با مأموریت‌های هلال احمر هم در دستور کار ما بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1325825

مهمترین اخبار ایران و جهان: