نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 16:14

سال گذشته ۷۳ هزار بسته حمایتی در استان گلستان توزیع شد

گرگان- مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان از توزیع ۷۳ هزار بسته حمایتی در سال گذشته خبر داد.

سید فخرالدین در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به رسالت اجتماعی بنیاد مستضعفان، گفت: در مراحل طرح کمک‌های مومنانه به استان گلستان، بسته‌های حمایتی شامل محصولات لبنی، معیشتی و سلامت بین نیازمندان توزیع شد.

وی به تشریح آمار اعلام شده پرداخت و افزود: بیش از ۲۷ هزار بسته معیشتی توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به گروه‌های جهادی استان گلستان توزیع شد.

علوی اظهار کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی بین دستگاه‌های حمایتی استان وجود دارد، در این راستا ۲۵ هزار بسته لبنی بین مددجویان ادارات کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان گلستان توزیع شد.

وی به اجرای طرح محرومیت زدایی در مراوه تپه اشاره کرد و ادامه داد: این شهرستان یکی از مناطق هدف بنیاد علوی در استان گلستان است که حمایت‌های قابل توجهی از جمله ساخت مدرسه، بیمارستان، اشتغالزایی و دیگر اقدامات جهادی در این منطقه صورت گرفته است.

علوی اظهار کرد: حمایت مادران و زنان باردار در معرض سو ءتغذیه نیز از اهداف حمایتی بنیاد مستضعفان بوده و در این رابطه بیش از ۱۸ هزار بسته سلامت بین این جامعه هدف توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان اقدامات حمایتی را بعهده دارد که در استان گلستان فعالیت‌های قابل توجهی انجام داده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315425

مهمترین اخبار ایران و جهان: