نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 15:11

ریش سفیدان نقش بسزایی در کاهش التهابات در سیستان وبلوچستان است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در جریانات اغتشاشات پیش آمده استان، مردم و ریش سفیدان نقش مهمی در کاهش التهابات داشته اند که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در اولین اجلاسیه مردمی سازی دولت در سیستان وبلوچستان که در تالار زاهدان برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه احوال سیستان وبلوچستان رو به بهبود است که مهمترین دلیل این حال خوش نیز پایبندی مردم به اعتقادات دیرینه و سنت های مردم‌داری است.

وی افزود: در این استان علما، ریش سفیدان و بزرگان شیعه و سنی همواره در کنار دولت و به فکر مردم بوده اند و همین مسأله موجب شده که مورد وثوق و اعتماد جوانان بوده و هستند و در عرصه های حساس استان نیز منشا اثرات خیر زیادی شده اند.

به گفته شریفی؛ در جریانات اغتشاشات پیش آمده استان، مردم و ریش سفیدان نقش مهمی در کاهش التهابات داشته اند که جای تقدیر دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز مردم سیستان وبلوچستان پیام خدمت بی منت را از خادمان خود در دولت دریافت کرده و به آنها اعتماد کرده اند و این امر وظیفه مدیران دولتی را سنگین تر کرده و مکلف هستند تا به فرآیند خدمت رسانی خود به مردم، عمق و سرعت و قوت ببخشند.

به گفته شریفی؛  سیستان وبلوچستان استان تهدیدات و فرصت های متنوع است که باید فرصت ها را در راستای پیشرفت استان بکار بگیریم و برای مقابله با تهدیدات نیز راهکارهای مقابله ای مردم پایه متناسبی تدوین شود که تا امروز نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577625

مهمترین اخبار ایران و جهان: