نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 10:01

اردوهای راهیان‌پیشرفت برای آشناسازی نسل جدید با دستاوردهای کشور انجام می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد گفت: اردوهای راهیان پیشرفت و خدمت از جمله برنامه‌های مهم بسیج در مجموعه دانش‌آموزی است تا بتوان نسل جدید را با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور آشنا ساخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه، سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به تدابیر ویژه ناحیه بسیج بجنورد در آشناسازی نسل جدید جامعه با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در مناطق مختلف اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و خدمت از جمله برنامه‌های مهم بسیج در مجموعه دانش آموزی است تا بتوان نسل جدید را با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور آشنا ساخت.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: نخستین کاروان اردوی راهیان پیشرفت و خدمت همزمان با آغاز هفته بسیج در محل پتروشیمی بجنورد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به استقبال هنرجویان فنی هنرستان شهر حصارگرمخان بجنورد افزود: هنرجویان از رشته‌های فنی این هنرستان با حضور در مجموعه صنعتی پتروشیمی خراسان با دستاوردها، پیشرفت و ابتکارات این واحد صنعتی در راستای تولید بهینه و نیز ارائه خدمات بهتر به کشور و نظام آشنا شدند.

ریحانی با اشاره به اینکه روحیه آفرینی و امید افزایی در میان نسل جوان و نوجوان از جمله اهداف دیگر طرح اردوهای راهیان پیشرفت و خدمت است، گفت: این اردوها برای مدارس و دانشگاه‌های سطح شهر بجنورد و با محوریت مجموعه‌های دارای دستاوردها و ابتکارات مهم صنعتی در عرصه‌های مختلف برگزار می شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580725

مهمترین اخبار ایران و جهان: