نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 13:58

استاد پیروز منشأ خیر کثیر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان استاد پیروز را منشأ خیر کثیر دانست و گفت: طی یک سال اخیر یکی از الطاف خدای متعال به خادمان مردم در نظام سلامت اعتماد خیرین و مشارکت نوع دوستان بوده و ما دست‌های خدای مهربان و بزرگ را طی امسال بارها مشاهده کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت استاد محمدصادق پیروز پزشک حاذق و خیر بنام ایرانی در لاهیجان با تکریم و تجلیل از مقام نوع‌دوستان و خیران اظهار کرد: خیران و نوع دوستان با مهر، محبت و عطوفت خود در نظام سلامت مردم را مورد حمایت قرار داده و یاری‌رسان نظام سلامت هستند. 

وی مشارکت در امور خیرخانه را یک صدقه جاریه دانست و افزود: هر خیر، واقف و نیکوکاری با اقدام خداپسندانه‌اش تا زمانی که آثار وقف آن‌ها باقی است ثواب آن نیز برقرار و از فیوضات دنیا و آخرت بهره‌مند می‌شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حضور جمعی از خیران در نظام سلامت طی یک سال اخیر گفت: طی یک سال اخیر یکی از الطاف خدای متعال به خادمان مردم در نظام سلامت اعتماد خیرین و مشارکت نوع دوستان بوده و ما دست‌های خدای مهربان و بزرگ را طی امسال بارها مشاهده کردیم. 

آشوبی توسعه آموزشی درمانی قطب شرق گیلان را یکی از برنامه‌های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و بیان کرد: به دنبال توسعه آموزشی درمانی قطب شرق گیلان بودیم و این می‌طلبید تا امکانات آموزشی و درمانی در شهرستان لاهیجان تقویت شود اینجا بود که خدای متعال این دغدغه ما را به دل استاد پیروز انداخت و ما شاهد مهر، رحمت و کرامت این استاد برجسته و پزشک حاذق ایرانی بودیم. 

وی با بیان اینکه استاد پیروز هرچه را داشت تقدیم مردم و ارتقای نظام سلامت کرده، افزود: این خیر بنام نظام سلامت روزی طبابت، روزی دیگر در تعلیم و تربیت دانشجو و پس‌ از آن نیز در امور خیر مشارکت کرده و عمری پربرکت و پرثمر را از خود بر جای گذاشت و منشأ خیر کثیر شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه استاد پیروز از آنجا که با اخلاص در ارتقای سلامت مردم همه‌چیز خود را هبه کرده زمینه‌ساز حضور خیران دیگری نیز شده، تصریح کرد: بعد از اقدام خیرخواهانه و نوع‌ دوستانه دکتر پیروز، یک بانوی تفرشی، یک مادر شهید، یک بازنشسته فرهنگی، یک زوج فرهنگی و چند تن دیگر املاک و سرمایه‌های با ارزش خود را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان هبه کردند. 

آشوبی با بیان اینکه همه اقدامات خیرخواهانه صورت گرفته کار خدا و به‌واسطه مسوولان دانشگاه بوده، گفت: خوشبختانه اعتماد در نظام سلامت گیلان تقویت‌شده و همچنین امید مردم در این جهت، افزایش‌یافته و امیدواریم در همین راستا حضور خیران و نیکوکاران تشدید شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606369

مهمترین اخبار ایران و جهان: