نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 09:34

مسیر اتوبوس تندرو در کرج ایجاد می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی کرج گفت: عملیات اجرایی مسیر ویژه اتوبوس تندرو حدفاصل حصارک تا شهید سلطانی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین مهاجری، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، از  آغاز عملیات اجرایی مسیر ویژه اتوبوس حدفاصل حصارک تا شهید سلطانی خبر داد و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های شورای دوره ششم و مدیریت شهری در بخش حمل و نقل همگانی و ارائه تسهیلات مناسب به شهروندان و همچنین اصلاح الگوی مصرف استفاده از معابر شهر کرج کارگاه اجرایی این مسیر تجهیز شده و عملیات اجرایی آن از حصارک آغاز که پس از عبور از ۱۷ ایستگاه‌ (مجموعا ۳۴ ایستگاه در دوطرف) به ایستگاه پایانه شهید سلطانی ختم می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح از میدان حصارک آغاز و تا پل فردیس ادامه دارد، که طول این پروژه حدود ۳۰ کیلومتر است که به صورت رفت و برگشت پیش بینی شده است.

این عضو شورای شهر یادآور شد: اصلاح هندسی برخی از نقاط پروژه آغازه شده است که سه راه پست خانه و ابتدای بلوار گلستان و لوپ سه راه گوهردشت از نقاطی هستند که در حال اجرای عملیات اصلاح هندسی این مسیر هستند.

 مهاجری ادامه داد: اجرای مسیر ویژه اتوبوس تندرو در خیابان شهید بهشتی، سرفاصله زمانی اتوبوس ها در آن مسیر کاهش یابد و سطح سرویس مناسبی از حمل و نقل عمومی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گفته وی با اجرای این مسیر ویژه، سرعت و مطلوبیت ناوگان حمل و نقل همگانی در این مسیر که یکی از مسیرهای شریانی شبکه معابر کرج محسوب می‌شود، افزایش و زمان سفر در این محدوده کاهش می‌یابد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562725

مهمترین اخبار ایران و جهان: