نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 14:22

مازندران دروازه تجارت با اوراسیا است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تقویت تعاملات استان با کشورهای حاشیه خزر را راهبرد دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: مازندران دروازه تجارت با اتحادیه اوراسیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی ظهر چهارشنبه در جمع کارآفرینان جهادی مازندران افزود: تقویت تعاملات اقتصادی با کشورهای همسایه راهبرد دولت سیزدهم برای رونق اقتصاد است

وی با اشاره به اهمیت مازندران در توسعه مناسبات چند جانبه با کشورهای حاشیه دریای خزر افزود: دولت، مازندران را به عنوان دروازه تجاری کشور برای ورود به اتحادیه اوراسیا انتخاب کرد که بیانگر نقش ویژه این استان در عرصه اقتصادی است.

این مسئول با اشاره به اهمیت سفر هیأت تجاری به سرپرستی استاندار مازندران به روسیه اظهار کرد: در این سفر مشکلات عمده تجار مازندرانی در ارتباط با تعاملات اقتصادی با کشور روسیه بررسی و مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر راهبرد دولت سیزدهم در پیوستن به سازمانهای بین المللی افزود: دولت سیزدهم بدون پیوستن به fatf و برغم فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا مسیر پیشرفت کشور را با قدرت طی می‌کند.

سلگی خاطر نشان کرد: مدیران دولت سیزدهم با روحیه جهادی و کاربست آموزه‌های انقلابی موجب تقویت هم افزایی و انسجام ملی شدند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، مردم محوری در پیشبرد امور را سرلوحه کار خود قرار دادند، افزود: تعامل و مشورت با نخبگان و گروه‌های مردمی اساس حکمرانی نوین در دولت سیزدهم است.

وی تصریح کرد: مدیران بی ارتباط با مردم شایستگی خدمت گذاری در دولت سیزدهم را ندارند و باید عرصه خدمت را رها کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1372369

مهمترین اخبار ایران و جهان: