نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 15:22

از اجاره خانه به افرادناشناس در ایام تعطیلات نوروز پرهیز کنید/ توقیف چهار دستگاه سواری حامل احشام قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: از هرگونه اجاره خانه به صورت توافقی وغیر قانونی به افراد ناشناس در ایام تعطیلات نوروز پرهیز شود.

سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به برنامه ریزی های پلیس انتظامی در ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان میناب با برنامه ریزی های انجام شده در ایام تعطیلات پیش روی نوروز همه تلاش خود را برای ایجاد امنیت و نظم عمومی به کار خواهد گرفت.

وی افزود: پلیس میناب در ایام تعطیلات نوروز با در نظر گرفتن تدارک امنیتی  و پلیسی با هرگونه بی نظمی برخورد می کند و با برهم زنندگان نظم عمومی و روانی در پارکها برخورد می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه شهروندان مینابی از هر گونه اجاره خانه غیر رسمی به افراد ناشناس در تعطیلات نوروز پرهیز کنند، گفت: در زمان ثبت اجاره خانه حتما مدارک شناسایی فرد را تا پایان قرار داد گرفته و فرد مستاجر را کاملا شناسایی کنید.

قاسمی در بخش دیگری از این گفت و گو با اشاره به کشف احشام قاچاق در شبنه روز گذشته گفت: ماموران نیروی انتظامی در 24 ساعت گذشته 46 راس  احشام قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی میناب با بیان اینکه در این رابطه دو نفر دستگیر و ۴ خودرو سواری توقیف شد، گفت: ارزش ریالی این احشام قاچاق بیش از ۹۲۰ میلیون ریال است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076969

مهمترین اخبار ایران و جهان: