نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 12:37

پویش جذب حامی برای فرزندان عزیز ایتام و محسنین در زنجان

کمیته امداد استان زنجان به منظور تکریم ایتام و خانواده های تحت حمایت و زمینه سازی برای مشارکت خیران در حمایت از فرزندان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت پویش جذب حامی را همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴ هزار و ۴۳۲ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: بهره گیری از ظرفیت خیران در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از اولویت های این نهاد در حمایت از این گروه از جامعه هدف است.
وی با اشاره به اجرای پویش جذب حامی برای فرزندان عزیز ایتام و محسنین در زنجان گفت: براساس این طرح هر یک از افراد نیکوکار و حامیان می توانند حمایت مالی و معنوی یک یا چند کودک یتیم را برای یک سال یا بیشتر عهده دار شوند.
صالحی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه همدلی ومهربانی است، تصریح کرد: خیران ونیکوکاران می توانند از طریق ارسال عدد 1 به سرشماره3000333324، تماس با ستاد اکرام ایتام به شماره 33786602 به صورت غیر حضوری ویا از طریق دفاتر 14 گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری ویا پایگاههای ثبت نام حامی، حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل کنند.

انتهای پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1117725

مهمترین اخبار ایران و جهان: