نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 10:47

گلریزان خیران در پویش اطعام مهدوی خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: در پویش طرح اطعام مهدوی (عج) حدود یک میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شد.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه و دستگیری از ایتام و نیازمندان پویش ملی اطعام مهدوی(عج) برگزار شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ اطعام و سنت حسنه‌ اطعام در جامعه، مردمی سازی اطعام به منظور حضور و مشارکت حداکثری در این موضوع ارزشی و دینی و کمک به ارتقاء سطح همبستگی، امنیت، رضایت اجتماعی، همدلی و نوع دوستی در جامعه از اهداف اجرای این طرح است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح اطعام مهدوی(عج) با شعار هر روز از این ماه مبارک شب عیدی است با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین جامعه هدف برگزار شد.  

عرب خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح از تاریخ ۳ فروردین تا ۱۲ فروردین مبلغ ۹۰۰ و ۳۳ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان جمع آوری شد.

وی گفت: تاکنون  ۷ هزار و ۱۳۷ وعده غذای گرم به ارزش ۴۱۹ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان، ۷ هزار و ۵۶۶ افطاری ساده به ارزش ۱۱۴ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان و  ۸۱۶ بسته معیشتی به ارزش ۳۹۹ میلیون و ۵۴۲ هزار تومان بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شده است.  

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1124625

مهمترین اخبار ایران و جهان: