نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 15:34

وصیت‌نامه زنده‌یاد عادل آذر، یک الگو برای همگان

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: وصیت‌نامه‌ عادل آذر یک الگو برای همگان است که باید در تاکید بر عبادت و علم آموزی در دستور کار همه ما قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سید‌محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌ جمهور پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم زنده‌یاد دکتر عادل آذر، ضمن یاد و خاطره‌ی ۳ هزار شهید استان ایلام، گفت:تلاش بی وقفه‌ی علمی با کار جهادی و دغدغه‌مندی برای مردم از ویژگی های بازر زنده یاد عادل آذر بود که باعث جایگاه فاخر و بلندآوازگی وی شد.

وی با اشاره به اینکه این دانشمند جاوید نام در دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان مملکت نیز خوش درخشید، افزود: وصیت‌نامه‌ی عادل آذر یک الگو برای همگان است که باید این وصیت‌نامه در تاکید بر عبادت، یادگیری و علم‌آموزی برای همه درس عبرت است‌ و باید این توصیه در دستور کار همه‌ی ما قرار گیرد.

معاون امور مجلس رییس‌جمهور ادامه داد: همچنین دوری از منازعات و حواشی و خدمت بی وقفه به مردم از ویژگی های بارز شخصیتی مرحوم آذر بود، که ضروری است  همه‌ مسئولان این رویکرد را در خدمت راسانی به مردم اعمال کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه  با توجه به اینکه مرحوم عادل آذر باوجود این که بیشترین تلاش علمی را برای کشور در عرصه‌های مختلف انجام داده، در وصیت نامه اش خود را مدیون انقلاب دانسته ستودنی است، گفت: این یک درس اخلاق پر مغز برای همه ماست و باید آن را در زندگی خود لحاظ کنیم و هیچگاه از خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نیائیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهتمام مسئولان برای توسعه و رشد کشور در همه‌ی زمینه‌ها اشاره کرد و گفت: انسجام و پیوستگی بین مردم و دولت، نظام استکبار را آشفته کرده است و روز به روز شاهد رشد و توسعه‌ی کشور در همه‌ی ابعاد خواهیم بود.

 این مقام مسئول همچنین گرامیداشت یاد و خاطره‌ی دانشمند هسته‌ای کشور شهید داریوش رضایی‌نژاد، خاطرنشان کرد: این دانشمند هسته‌ای مایه‌ی مباهات و افتخار برای مردم این دیار است که وجود چنین دانشمندانی نشانگر توان علمی و استعداد برتر مردم این دیار است.

به گزارش خبرگزاری  فارس از ایلام، سید‌محمد حسینی معاون امور مجلس رییس‌جمهور صبح امروزجهت شرکت در مراسم یادبود زنده‌یاد دکتر عادل آذر، بازدید از زیرساخت‌های اربعین و دیدار با خانواده‌ی شهدا از جمله برنامه‌های سفر دکتر سید‌محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور به ایلام است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1409526

مهمترین اخبار ایران و جهان: