نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 16:22

کنعانی تشریح کرد: پروژه جهانی صهیونیست‌ها برای تعرض به مقدسات اسلامی

سخنگوی وزارت امور خارجه در تشریح پروژه جهانی صهیونیست‌ها برای تعرض به مقدسات اسلامی، حضور وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در ⁧‫مسجدالاقصی‬⁩ را اقدامی دیگر در روند تعدی به این مقدسات خواند و آن را محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) پنجم مرداد ماه به همراه جمعی از شهرک‌نشینان به حریم مسجد‌الاقصی تعرض کرد.

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) پنجم مرداد ماه به حضور وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

وی در این باره در توئیتر نوشت: پروژه جهانی صهیونیست‌ها برای تعرض به مقدسات اسلامی‌؛ از اقدامات شرارت بار در ⁧‫آتش زدن قرآن کریم، تا هتک حرمت‌ قبله نخست مسلمین.

‏وی افزود: حضور خباثت‌آمیز وزیر کابینه صهیونیست‌ها در ⁧‫مسجدالاقصی‬⁩ اقدامی دیگر در روند تعدی به مقدسات اسلامی و جریحه‌دار کردن احساسات مسلمین جهان بوده
‏و محکوم است.

به گزارش فارس، این تعرض وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پیش از این از سوی فلسطین، اردن، عربستان و ترکیه محکوم شده بود.

پیش از این هم «ایتمار بن گویر» (بن غُفیر) وزیر امنیت قومی کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» در ۱۳ دی ماه ۱۴۰۱ به همراه شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست تحت تدابیر شدید امنیتی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش برد که در همان زمان نیز از سوی کشورهای مسلمان و از جمله ایران محکوم شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1409726

مهمترین اخبار ایران و جهان: