نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 22:42

فوتبالیست آبادانی همچنان در کما؛ مسئولان فقط وعده می‌دهند

سرپرست تیم فوتبال کیانانوش آبادان، آخرین وضعیت فوتبالیست به کما رفته ابادانی را تشریح کرد.

جلیل ناصری، سرپرست تیم فوتبال کیانانوش آبادان، در خصوص آخرین وضعیت بازیکن این تیم که در خلال بازی افتتاحیه مسابقات باشگاهی فوتبال آبادان از هوش رفت و در حال حاضر در حالت کما قرار دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه «حسام نژادیوسفی» بازیکن تیم ما در شرایط مناسبی قرار ندارد.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این مسابقه با توجه به گرمای طاقت‌فرسای شهر آبادان، به‌هیچ عنوان مناسب برگزاری یک مسابقه فوتبال نیست، گفت: ۱۷ روز از این حادثه می‌گذرد و این بازیکن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است و برای اینکه از خدمات بهتری برخوردار شود، باید به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شود و تا اینجای کار پیگیری‌ها بی‌نتیجه مانده است‌.

سرپرست تیم فوتبال کیانانوش، با بیان اینکه خانواده این بازیکن در تمام این مدت روی صندلی انتظار بیمارستان به‌سر برده‌اند، تصریح کرد: حتی برای اسکان خانواده این بازیکن هم پیگیری‌های ما بی‌نتیجه مانده است.

ناصری افزود: مشکل این بازیکن با اقداماتی که روی قلب و ریه‌های او صورت گرفت در این بخش مرتفع شده و متاسفانه در حال حاضر از ناحیه مغز، دچار مشکل شده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر در هنگام مسابقه آمبولانس در محل حاضر بود،این بازیکن احیا می‌شد، ادامه داد: متخصص مغز و اعصاب باید روزانه به این بازیکن سرکشی کند که این اتفاق رخ نمی‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال کیانانوش با اشاره به حضور رئیس فوتبال استان و شهرستان بر بالین این بازیکن، یادآور شد: وعده‌های زیادی داده شد اما تاکنون تغییری در اوضاع مشاهده نمی‌کنیم، وعده‌ها به کار نمی‌آید و مسئولان باید تا دیر نشده در عمل کاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از وقوع این حادثه پزشکیار تیم اقداماتی روی این بازیکن صورت داد، اما اگر آمبولانس وجود داشت شاید کار انتقال و احیا زودتر و بهتر انجام می‌شد.

پایان پیام/۷۲۰۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427770

مهمترین اخبار ایران و جهان: