نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 14:23

ورزش در اولویت جذب اعتبارات برای استان بوشهر است

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش در اولویت جذب اعتبارات برای استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر پنجشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد شهرستان گناوه اظهار داشت: در راستای خدمت به مردم باید به صورت همسو و هم‌افزا به میدان آمد که این ظرفیت در سازمانهای مردم نهاد وجود دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت نقش سازمان‌های مردم نهاد افزود: ما هر چه داریم از مردم است. این انقلاب توسط مردم شکل گرفت و حفظ شد. در طول عمر انقلاب هر جا به مردم توجه کرده ایم موفق بوده ایم.

وی بیان داشت: برای حل مسائل مختلف باید به اهداف متعالی نگاه کنیم و از حواشی فاصله بگیریم. اگر بر منابع انسانی و خدادادی در استان بوشهر تکیه کنیم مشکلات را به خوبی حل خواهیم کرد.

جمیری در پاسخ به انتقادی در مورد ضعف بعضی مدیران استانی بیان داشت: در همه سال‌ها مدیران ضعیف و قوی بوده اند و آنچه باید مورد ارزیابی باشد جهت‌گیری مدیران است. اگر مدیران بتوانند در مسیر درست قرار گیرند موفق و قوی ظاهر خواهند شد

وی افزود: اگر مشکلات مردم بواسطه مدیریت ضعیف افراد باشد باید تجدید نظری در آن مسئولیت صورت گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در پاسخ به مطالبه ایجاد نمایشگاهی برای عرضه صنایع دستی در گناوه گفت: افرادی که نیازات خود را بصورت هنرمندانه و با کرامت تامین می‌کنند قابل تقدیر هستند.

وی افزود: اگر شرایطی برای این بزرگواران فراهم نشود از ناتوانی مدیران است. در این زمینه پیشبینی‌ها صورت گیرد تا برای حل آن پیگیری‌های لازم انجام شود.

جمیری در واکنش به درخواست‌های متعدد در مورد کمبود زیرساخت‌های ورزشی بیان داشت: در این رابطه با وزیر ورزش و جوانان جلسه داشتم و گلایه ورزشکاران را به وی منتقل کردم. دو هفته بعد از آن جلسه هییتی از وزارت به بوشهر آمدند و وضعیت امکانات و زیرساخت‌ها را بررسی کردند. متاسفانه بعد از حادثه برای وزیر فرصت پیگیری مجدد فراهم نشده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم اظهار داشت: تا آنجایی که درحوزه اجرا توانستیم با اخذ اعتبارات به ورزش کمک کردیم و این موضوع در اولویت جذب اعتبارات است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220826

مهمترین اخبار ایران و جهان: