نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 21:57

بهره‌گیری از ظرفیت خالی بیمارستان‌های اردبیل با مدیریت بهینه

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: ظرفیت خالی بیمارستان ها باید به شکل درست و صحیح مدیریت و مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر سه شنبه در جریان بازدید از مراکز بهداشتی، درمانی اردبیل اظهار کرد: توسعه و تجهیز مراکز درمانی در دولت سیزدهم مورد توجه و اهتمام جدی قرار گرفته و ما شرایط مطلوب‌تری را در ارائه خدمات به مردم شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت‌های خالی بیمارستان‌ها و مراکز دولتی سعی بر این است تا با مدیریت بهینه از آنها استفاده شده و در مسیر ارائه خدمات مطلوب‌تر مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل گفت: احداث بیمارستان نجف زاده و یک هزار تختخوابی در اردبیل مورد پیگیری جدی مسئولان استانی است و در کنار آن انتظار می‌رود مراکز موجود به رغم فرسودگی و شرایط فیزیکی نامناسب مورد بهره برداری کامل قرار گیرد.

عاملی از شناسایی ۱۸۰ تخت درمانی برای ارائه سرویس دهی مناسب به هموطنان خبر داد و افزود: باید توان نیروی انسانی را نیز در این مجموعه‌ها به کار بگیریم تا رضایتمندی مردم در مراجعه به مراکز بیمارستانی به ویژه اورژانس‌ها فراهم آید.

وی از خرید و راه اندازی سه دستگاه ام. ار. آی در بیمارستان‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار ام. ار. آی تجهیزات طب هسته‌ای و درمان ناباروری نیز در شهرهای مختلف خریداری و راه اندازی شده تا از این تجهیزات و امکانات به نحوه مناسب استفاده شود.

استاندار اردبیل ضرورت تقویت این تجهیزات و امکانات را در بیمارستان‌های شهرهای مختلف یادآور شد و اضافه کرد: در سفر دوم رئیس جمهور که در ماه‌های آینده انجام خواهد شد، سعی می‌کنیم تا در کنار بخش‌های زیربنایی راه، راه آهن و توسعه مراکز صنعتی و تولیدی برای بخش بهداشت و درمان نیز منابع خوبی را در نظر گرفته و جذب اعتبارات مطلوب را از محل سفر شاهد باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266726

مهمترین اخبار ایران و جهان: