نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 13:36

امام خمینی(ره) فرهنگ «ما می‌توانیم» را به کشور تزریق کرد

فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: امام خمینی(ره) فرهنگ «ما می‌توانیم» را به کشور تزریق کردند، دشمنان خواستند با القای ناتوانی‌ها به جامعه، تسلطی دوباره بر کشور داشته باشند ولی امروز کشور ما به مدد وجود مسؤولانی که برآمده از انقلاب هستند، در تلاش است عقب ماندگی‌ها را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین که در آستانه قیام خونین 15 خرداد سال 1342 مردم ورامین صورت گرفت، اظهار کرد: 14 خردادماه یک روز تاریخی و روزی است که از اذهان مردم ایران پاک نمی‌شود و باید با گرامی داشت یاد امام راحل ادای دین خود به این شخصیت والا و تاریخی ادا نماییم.

وی با ذکر آنکه با تمرکز بر روی باورهای امام(ره) می‌توان به خط مشی رهبر معظم انقلاب برسیم، گفت: پیروزی و قاطعیت لازمه پیشبرد اهداف برای یک ملت است و خداباوری و تکیه به وعده‌های الهی از اجزای اصلی تفکر امام(ره) بود.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به تلاش دشمنان برای القای ناامیدی به جامعه گفت: امام خمینی(ره) فرهنگ «ما می‌توانیم» را به کشور تزریق کردند، باور به وعده‌های الهی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد و دشمنان خواستند با القای ناتوانی‌ها به جامعه، تسلطی دوباره بر کشور داشته باشند ولی امروز کشور ما به مدد وجود مسؤولانی که برآمده از انقلاب هستند، در تلاش است عقب ماندگی‌ها را جبران کند.

درویشی بیان کرد: برخی‌ها به نحوی فضای کشور را وارونه جلوه می‌دهند که در 44 سال گذشته، انقلاب اسلامی هیچ قدمی برای برطرف کردن کمبودها برداشته نشده است ولی بدانیم با همدلی و همگامی مشکلات رفع خواهند شد و ایجاد امید در حال حاضر بسیار اهمیت دارد.

وی اظهار کرد: ایجاد فرصت برای حل مشکلات در حال حاضر یک ضرورت است و حجم بسیار بالای نقدها در این دولت غیرمتعارف است و امروز در شهرستان ورامین تمامی مسؤولان برای حل مشکلات همدل هستند و وضعیت ما در حوزه‌های مختلف مطلوب است.

فرماندار ویژه ورامین در پایان گفت: در حال حاضر رتبه یک استان در پیشرفت عمرانی را داشته و بیشترین جذب اعتبار را داشته‌ایم و متاسفانه عده‌ای برای انحراف افکار عمومی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند ولی بدانید برای تحقق مطالبات مردم تلاش خواهیم کرد و در راستای منافع مردم با هیچ جناح و گروهی تعارف نداریم.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1256826

مهمترین اخبار ایران و جهان: