نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 19:13

لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان در رودسر به مناسبت نوروز

رودسر- فرماندار رودسر بر لزوم آمادگی دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: زمینه افزایش رضایت مسافران نوروزی فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به برطرف شدن برخی دغدغه‌های مردم رودسر اظهار کرد: با همت والا و با تعامل و هم پوشانی توانستیم بخشی از این مشکلات را رفع و به سرانجام برسانیم.

فرماندار رودسر بر لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: مدیران با تلاش و ارائه خدمات مناسب زمینه افزایش رضایت مسافران نوروزی در تعطیلات را فراهم کنند.

وی به توطئه دشمن در زمینه‌های مختلف علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: دشمنان با تحمیل فشار اقتصادی و با برنامه ریزی و همه توان ورود کردند اما نتوانستند به اهداف شومشان دست پیدا کنند و شکست خوردند.

فرماندار رودسر با اشاره به توافق ایران و عربستان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی از ابتدا روابط عزتمندانه با تمام دنیا را سرلوحه کارهای خود قرار داده و و در راستای منافع مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

شهاب زاده اضافه کرد: مردم به این نظام چشم امید بسته‌اند و هرگز دست از این نظام برنمی دارند پس باید این میز خدمتی که در اختیار ما قرار دارد برای خدمتگزاری به مردم استفاده شود وبا وحدت و همدلی مشکلات مردم را رفع کنیم.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروز و فصل گرم سال علاوه بر اینکه باید فضای امن و با نشاط را برای مردم فراهم کرد اجازه نخواهیم داد که سواحل رودسر حیاط خلوت برخی افراد سودجو شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095170

مهمترین اخبار ایران و جهان: