نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 12:18

فعالیت شیفتی داروخانه‌های عادی در نوروز/ خدمات داروخانه و مراکز زیبایی بدون مسؤول فنی و پزشک، غیرمجاز است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: در تعطیلات نوروز غیر از داروخانه های شبانه روزی، داروخانه های عادی هم به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.

سید طاهر حسینی در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برای ایام نوروز جهت ارائه خدمات درمانی در مراکز گروه کشیک در نظر گرفته شده است.

 وی بیان کرد: در تعطیلات نوروز به غیر از داروخانه های شبانه روزی داروخانه های عادی نیز به صورت کشیک فعالیت خواهند کرد.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات به شهروندان در این ایام نوروز سونوگرافی و پزشکان متخصص نیز در مراکز درمانی به صورت کشیک خدمات درمانی را به شهروندان ارائه خواهند کرد.

حسینی با اشاره به اینکه کمبود پزشک و دارو در گچساران وجود ندارد افزود: بازرسان شبکه بهداشت نیز در ایام نوروز با تلاش زیاد به کار خود ادامه می دهند.

  وی عنوان کرد در چند هفته اخیر ۴ داروخانه در گچساران به دلیل نبود مسئول فنی، گرانفروشی و کم فروشی پلمب شد.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اینکه تمام داروخانه ها ملزم به داشتن مسئول فنی هستند، خاطرنشان کرد: در این شهرستان ۱۸ داروخانه وجود دارد که سه مورد آن به صورت شبانه روزی است.

حسینی بیان کرد: برای حفظ سلامتی شهروندان و طی بازرسی های انجام شده در هفته های اخیر ۶ مورد مراکز زیبایی به دلیل نداشتن پزشک و مسئول فنی در گچساران پلمب شد، برخی از متخلفان نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

پایان پیام/۸۲۰۳۳/ ت 1823

منبع: فارس
شناسه خبر: 1088726

مهمترین اخبار ایران و جهان: