نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 17:45

اتوبوس‌های شهرداری کاشان در ۱۰ مسیر سرویس دهی می‌کنند

کاشان - شهردار کاشان گفت: اتوبوس‌های شهرداری در ۱۰ مسیر شهری وظیفه جابجایی شرکت کنندگان در همایش جاماندگان اربعین حسینی کاشان را بر عهده دارند.

کیومرث محمدپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری همایش جاماندگان اربعین در کاشان اظهار داشت: این مراسم صبح روز اربعین در کاشان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شروع همایش جاماندگان اربعین از ساعت ۹ صبح در کاشان ابراز داشت: اتوبوس‌های شهرداری کاشان در ۱۰ مسیر وظیفه جابجایی شرکت کنندگان در این همایش را بر عهده دارند.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه سرویس دهی این اتوبوس‌ها از ساعت هشت صبح انجام می‌شود، تصریح کرد: ایستگاه پایانی تمام این اتوبوس‌ها محل شروع این همایش در بلوار امام رضا (ع) مقابل فروشگاه یاس است.

وی همچنین از آماده سازی فضای مسیر این همایش توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خبر داد و افزود: اصلاح فضای سبز، نظافت خیابان‌ها و معابر و تهیه ۱۰۰ متر بنر از دیگر اقدامات این سازمان برای همایش جاماندگان اربعین حسینی در کاشان بوده است.

محمدپور همچنین با اشاره به نصب دو هزار متر ریسه و پرچم مشکی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان در مسیر همایش جاماندگان اربعین کاشان خاطرنشان کرد: نصب موکب پذیرایی چ نصب پرچم عزای چهار در یک متر از دیگر اقدامات شهرداری کاشان برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن همایش جاماندگان اربعین حسینی در کاشان است.

وی تاکید کرد: واحدهای مختلف شهرداری کاشان نیز با برپایی مواکب پذیرایی و فرهنگی از شهروندان و شرکت کنندگان در همایش جاماندگان اربعین حسینی کاشان پذیرایی می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486926

مهمترین اخبار ایران و جهان: