نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 19:15

حرف‌های«سردار»بعد از شبی که تا صبح نخوابید/ رویای گرفتن جام با رم

خرید جدید تیم فوتبال «آ اس رم» از رویای مشترک خود با باشگاه گفت و با بیان این که می دانم به یکی از بهترین باشگاه های اروپایی آمدم، گفت: رویایم قهرمانی با تیم رم و گرفتن جام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون در گفت و گو با دوربین باشگاه آ اس رم درباره پیوستن به جالوروسی و همچنین کار کردن با مورینیو صحبت‌هایی را انجام داده است که در پی می‌خوانید:

می‌دانم به بهترین باشگاه آمده ام

او ضمن ابراز احساساتش نسبت به پیوستن به جمع بازیکنان باشگاه باسابقه رم گفت: می‌دانم به یکی از بهترین باشگاه‌های اروپایی آمدم. شب قبل اصلاً نتوانستم بخوابم. بی‌صبرانه منتظر بودم به این تیم بیایم. فکر می‌کنم هیچ احساساتی برای یک بازیکن بهتر از ورود به یک باشگاه بزرگ نیست.

مهاجم زیاد داریم و من خوشحالم

سردار در پاسخ به اینکه موفقیت‌های رم در دو فصل اخیل زیاد بوده است و چطور به آمدن فکر کردی پاسخ داد و گفت: بازی‌ها را می‌دیدم. خیلی خوب و تهاجمی بازی می‌کردند. من هم یک مهاجم هستم و دوست دارم تهاجمی بازی کنیم. من تیم را دوست دارم چون خیلی خوب هستند و از شیوه بازی رم هم خیلی خوشم می‌آید.

حرف‌های«سردار»بعد از شبی که تا صبح نخوابید/ رویای گرفتن جام با رم

کار با مورینیو؟ بهترین است

مهاجم تیم ملی ایران درباره تأثیر حضور ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی روی نیمکت آ اس رم تصریح کرد: از نگاه من او بهترین مربی جهان است. بی‌صبرانه منتظر کار با او هستم. حتما چیزهای زیادی از او یاد می‌گیرم.

رؤیای جام با رم

او درباره اهداف مشترک خود با باشگاه آ اس رم یادآور شد: چند جام به دست بیاوریم. هدف و رؤیای من انجام این کار با رم است. رم طرفداران زیادی دارد که یکی از بهترین‌ها در اروپا هستند. کادر فنی و یک تیم عالی دارند و بی‌صبرانه منتظر هستم تا همراه با این باشگاه قهرمانی به دست بیاورم.

سردار در پاسخ به هدف شخصی اش با پیراهن شماره ۱۷ رم ادامه داد: همانطور که گفتم رؤیای من گرفتن جام با تیم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470126

مهمترین اخبار ایران و جهان: