نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 22:27

برای عملیات عمرانی در مرز اراضی اشغالی از احدی اجازه نمی‌گیریم

وزیر راه و شهرسازی دولت پیشبرد امور لبنان دستور آغاز آسفالت محور مواصلاتی «برکه بعثائیل» به «السماقه» در تپه‌های آزادشده کفرشوبا در جنوب لبنان را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پروژه آسفالت ریزی محور مواصلاتی برکه بعثائیل به السماقه در تپه‌های آزادشده کفرشوبا با حضور علی حمیه، وزیر راه و شهرسازی دولت پیشبرد امور لبنان آغاز شد.

حمیه در گفتگو با المیادین تاکید کرد: محدوده کشور لبنان تا آخرین نقطه اراضی خود کشیده شده است. ما پروژه‌های عمرانی در مرز لبنان و اراضی اشغالی فلسطین را ادامه می‌دهیم و برای این کار از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

وزیر راه و شهرسازی دولت پیشبرد امور لبنان با اشاره به آماده‌باش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز این پروژه راهسازی، آماده‌باش صهیونیست‌ها را موضوعی تکراری عنوان کرد و این اقدام را بامعنا ندانست.

وی اعلام کرد که اهالی روستاهای مرزی می‌توانند اطراف این مسیر دست به ساخت و ساز بزنند.

حمیه تاکید کرد: این مسیر در خدمت اهالی منطقه خواهد بود و مقاومت قهرمانانه آنان در برابر دشمن اسرائیلی را تقویت می کند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان و در مواضع خود که در برابر این منطقه قرار دارد به حالت آماده باش درآمدند و یک پهپاد را بر فراز تپه‌های کفرشوبا به پرواز درآوردند.

قاسم هاشم نماینده پارلمان لبنان در گفتگو با المیادین گفت: آسفالت این مسیر آغاز مرحله‌ای جدید برای توسعه مطلوب در این مناطق و آزادی کامل مزارع شبعا و تپه‌های کفرشوبا پس از عقب‌نشینی دشمن است. دشمن اسرائیلی با هر تحرکی در مرز لبنان دست‌پاچه می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470326

مهمترین اخبار ایران و جهان: