نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 23:10

سپاهان برنده بازی بزرگ هفته شد/ استقلال بازی ۶ امتیازی را باخت

تیم فوتبال سپاهان در دیداری حساس و تاثیرگذار توانست یکی از بالانشینان جدول را شکست دهد تا با کسب حداکثر امتیازات سه هفته ابتدایی لیگ با اقتدار به صدرنشینی خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز بین تیم های سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمدجواد حسین‌نژاد(۸۶ سیاوش یزدانی)، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

ترکیب تیم فوتبال استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، صالح حردانی(۷۶ آرمان رمضانی)، ابوالفضل جلالی(۸۹ پیمان بابایی)، زبیر نیک نفس(۹۰ جعفر سلمانی)، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، کوین یامگا و ارسلان مطهری(۷۶ مهرداد محمدی).

شروع قابل پیش بینی با سپاهان

زردپوشان اصفهانی بازی را همانطور شروع کردند که قابل پیش بینی بود. آنها بازی را تهاجمی آغاز کردند از همان ابتدا استقلال را تحت فشار قرار دادند و برای دقایقی اجازه ندادند که این تیم از زمین خودش خارج شود. با این حال تدبیری که جواد نکونام در نظر گرفته بود به سپاهانی ها اجازه نداد به گل برتری برسند.

نیازمند علیه استقلال

استقلالی ها که بخش عمده نیمه اول را به دفاع پرداختند در دقیقه ۴۲ در یک ضد حمله توسط یامگا که برای این بازی در خط حمله قرار گرفته بود، صاحب موقعیت عالی شدند اما ضربه بازیکن استقلال را پیام نیازمند دفع کرد.

اتفاق ویژه در وقت اضافه نیمه اول

در حالی که کوپال ناظمی داور این بازی برای نیمه اول ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، در دقیقه سوم وقت اضافه ارسال رامین رضاییان از سمت راست درون محوطه جریمه به دست مدافع استقلال برخورد کرد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد. این ضربه را رضا اسدی زد که در سیدحسین حسینی آن را مهار کرد اما در برگشت توپ مقابل پای اسدی افتاد و این بار او دروازه را باز کرد تا آبی ها نیمه اول را بازنده شوند.

استقلال متفاوت با نیمه اول

شاگردان جواد نکونام که در نیمه اول بازی را در اختیار سپاهان قرار داده بودند، در نیمه دوم متفاوت ظاهر شدند و حملات بیشتری را روی دروازه میزبان پی ریزی کردند. در این نیمه ارسلان مطهری هم به یامگا در خط حمله اضافه شده بود تا پرتعدادتر از قبل به فکر جبران گل خورده باشند.

همین تدبیر نکونام باعث شد استقلال در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشته باشند که کم دقتی مهاجمان این تیم باعث شد دروازه پیام نیازمند با خطر جدی مواجه نشود.

۱۰ شدن سپاهان با رفتار بچگانه

در شرایطی که استقلال برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی می کرد، در دقیقه ۸۷ فرشاد احمدزاده به دنبال اعتراض به داور دومین کارت زرد را گرفت و از بازی اخراج شد تا آبی پوشان امیدوار شوند در دقایق باقی مانده گل خورده را جبران کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465326

مهمترین اخبار ایران و جهان: