نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 18:43

پدر شهیدان حیدری به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان مهدی، حبیبه و لیلی حیدری از شهدای دوران دفاع مقدس شهر سوسنگرد و جانباز سرافراز حبیب حیدری آسمانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوسنگرد، پدر شهیدان مهدی، حبیبه و لیلی حیدری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهر سوسنگرد و جانباز سرافراز حبیب حیدری آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

زنده‌یاد حاج دریول حیدری پدر شهیدان مهدی، حبیبه و لیلی حیدری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهر سوسنگرد و جانباز سرافراز حبیب حیدری پس از سال‌ها صبر و بردباری در فراق فرزندان شهیدش در روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه سال 1402 به وصال فرزندان نائل آمد.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد حاج دریول حیدری پدر شهیدان مهدی، حبیبه و لیلی حیدری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهر سوسنگرد و جانباز سرافراز حبیب حیدری با حضور قشرهای مختلف مردم، دوستان، آشنایان و بستگان امروز سه‌شنبه سوم دی‌ماه سال 1402 در آستانه ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) از مسجد صاحب الزمان(عج) کوی فرهنگیان سوسنگرد برگزار شد که اهالی خوزستان با این مرد صبور وداع کردند.

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد حاج دریول حیدری پدر شهیدان مهدی، حبیبه و لیلی حیدری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهر سوسنگرد و جانباز سرافراز حبیب حیدری حضور داشتند.

پس از تشییع، پیکر پاک پیکر پاک و مطهر زنده‌یاد حاج دریول حیدری پدر شهیدان مهدی، حبیبه و لیلی حیدری و جانباز سرافراز حبیب حیدری در قطعه صالحین گلزار شهدای سوسنگرد آرام گرفت.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ضایعه ارتحال زنده‌یاد حاج دریول حیدری پدر شهیدان مهدی، حبیبه و لیلی حیدری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهر سوسنگرد و جانباز سرافراز حبیب حیدری را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای این مادر گرانقدر، علو درجات و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسئلت کرد.

شهید مهدی حیدری در 30 شهریورماه سال 1362 دیده به جهان گشود، شهیده حبیبه حیدری یکم اسفندماه سال 1349 متولد شد و شهیده لیلی حیدری نیز در روز 11 اردیبهشت‌ماه سال 1360 در سوسنگرد به دنیا آمد.

شهیدان مهدی، حبیبه و لیلی حیدری  در روز 19 دی‌ماه سال 1365 بر اثر بمباران هوایی منازل مسکونی  شهر سوسنگرد توسط رژیم بعث عراق شهد شیرین شهادت را نوشیدند که حبیب حیدری برادر این شهیدان است که در همان روز به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647470

مهمترین اخبار ایران و جهان: