نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 00:42

چادر اسلامی حفاظ محکمی برای بانوان است

رشت - بانوی مسلمان شده برزیلی با اشاره به اینکه حجاب و چادر زینت بخش زن است، گفت: چادر اسلامی حفاظ محکمی برای بانوان است و از آنها به خوبی محافظت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاملیا سلستینو امروز دوشنبه در همایش دختران انقلاب در رشت، اظهار کرد: مسلمان شدن تجربه قشنگ و دلچسبی بود که برایم رقم خورد.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد مسلمانان در ابعاد مختلف افزود: اخلاق، منش و تفکرات اعتقادی مسلمانان سبب شد تا مجذوب اسلام شوم.

این بانوی مسلمان اهل برزیل با بیان اینکه مسیحیت پاسخگوی سوالاتم نشد، گفت: جواب بسیاری از سوالات و ابهاماتم در حوزه‌های مختلف بویژه شرعی و اعتقادی را در دین اسلام جستجو کردم و یافتم.

سلستینو با بیان اینکه قرآن کتاب معجزه‌ها است، اضافه کرد: آیات قرآنی چراغی روشن و فروزنده برای مسیر زندگی بشر است.

وی با اشاره به ماجرای ازدواجش با یک ایرانی، افزود: همسرم در مسیر تکامل و آشنایی بیشتر با دین اسلام به من کمک کرد.

این بانوی برزیلی با اشاره به اینکه حجاب و چادر زینت بخش زن است، گفت: چادر اسلامی حفاظ محکمی برای بانوان است و از آنها به خوبی محافظت می‌کند.

کاملیا سلستینو که حالا نامش «نرگس» است، می‌گوید: چادر اسلامی و حجاب لباس جنگ و رزم بانوان است و نقش محافظت کننده دارد.

وی با اشاره به دیدارش با رهبر انقلاب، افزود: دو بار توفیق دیدار رهبر معظم انقلاب را داشتم و ایشان چفیه به یادگار گرفتم.

این بانوی مسلمان شده اهل برزیل با بیان اینکه ایران کشور امن و توسعه‌مندی است، گفت: گذرنامه برزیلی دارم و می‌توانستم در هر کجای دنیا زندگی کنم اما زندگی در ایران را انتخاب کردم و از این بابت بسیار خوشحالم.

نرگس با تاکید بر لزوم ترویج ازدواج آسان، اضافه کرد: ازدواجمان را به صورت ساده و در مسجد جمکران برگزار کردیم و حتی به پدرشوهرم اجازه ندادم که سرویس طلا بگیرد.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمن در راستای ترویج فرهنگ غربی، افزود: دشمن در تلاش است داشته‌ها و نعمت‌های معنوی و اعتقادی را ما بگیرد و بسیاری از افراد از این حقه دشمن غافل هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1348070

مهمترین اخبار ایران و جهان: