نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 11:36

تکریم مردم سیاست دولت سیزدهم است

ساری- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به محوریت مردم در منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی گفت: ارتباط با مردم فراتر از تکلیف اداری یک اصل محوری برای مدیران در پیشبرد اهداف است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح چهارشنبه در جمع مدیران فرهنگی و اجرایی مازندران افزود: دولت سیزدهم ارتباط با مردم را راهبرد مدیریتی و رویکرد پایه‌ای در پیشرفت کشور می‌داند.

این مسئول سیاسی با بیان اینکه ارتباط با مردم حرکت نمادین و شعاری نیست افزود: ارتباط گسترده مدیران با مردم از راهکارهای اساسی در تقویت امید و همبستگی ملی است.

سلگی ادامه داد: تکریم مردم از اصول مسلم و منشور حکمرانی اسلامی است که مقوم جمهوریت نظام در کنار هویت اسلامی آن است.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: مدیرانی که تکریم مردم و ارتباط عمیق با آنان را سرلوحه کارشان قرار دهند، مورد تشویق قرار می‌گیرند و تمرکز مدیران برای گره گشایی از مشکلات مردم سیاست محوری دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از بی ارتباطی با مردم گفت: عدم ارتباط مدیران با مردم موجب هدر رفت منابع و سرمایه‌های ملی و انحراف در مسیر پیشرفت کشور خواهد شد.

معاون استاندار مازندران اظهار کرد: جلب مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های تحولی موجب تسریع در حل چالش‌های پیش روی کشور خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284270

مهمترین اخبار ایران و جهان: