نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 23:33

راه دسترسی علیان دامغان پس از ۱۵ سال تعیین تکلیف شد

استاندار سمنان گفت: پروژه راه دسترسی روستای علیان دامغان پس از ۱۵ سال در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات دامداران کلاته‌رودبار دامغان در تکیه حسینی این شهر اظهار کرد: مشکلات بسیاری از مردم در دولت سیزدهم در استان سمنان با اقدامات جهادی و شبانه‌روزی برطرف شد و جاده دسترسی علیان یکی از این موارد است.

وی ادامه داد: امروز در این نشست تخصصی، مشکل برق دامداری‌های منطقه کلاته‌رودبار بر اساس قوانین موجود و به‌کارگیری راهکار مناسب برطرف خواهد شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با حضور مدیران برق، آب، گاز، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان در استانداری سمنان به‌منظور بررسی و رفع کامل مشکلات و رسیدگی به مطالبات دامداران منطقه برگزار می‌شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین عنوان کرد: همه باید بدانند که وعده صادق دولت سیزدهم در طرح نهضت ملی مسکن امروز محقق شده و در حال حاضر، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان در حال احداث است.

وی تصریح کرد: احداث بیش از یک هزار و ۷۴ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت ویلایی در شهرستان دامغان آغاز شده است.

هاشمی افزود: در دولت سیزدهم، پل شهرک صنعتی سمنان پس از سال‌ها تعیین تکلیف شد و آماده بهره‌برداری بوده و پروژه راه دسترسی روستای علیان دامغان نیز پس از ۱۵ سال تعیین تکلیف شده است. 

استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم، در استان سمنان ۱۳۰ واحد تولیدی 100 درصد راکد به چرخه تولید بازگشت، نرخ بیکاری کاهش یافت و بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1569870

مهمترین اخبار ایران و جهان: