نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 09:26

پیش بینی ۵۰۰ تخت برای اقامت مسافران نوروزی در گنبدکاووس

گنبدکاووس - فرماندار گنبدکاووس گفت: حدود ۵۰۰ تخت برای اقامت و ماندگاری مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان گنبدکاووس پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس با دارا بودن چهار هتل با ظرفیت ۲۳۲ نفر، سه خانه مسافر با ظرفیت ۴۵ نفر، سه اقامتگاه بوم‌گردی با ظرفیت ۴۵ نفر، هشت مدرسه با ۷۸ نفر ظرفیت و تعدادی از مهمانسراهای ادارات و خوابگاه‌های دانشجویی با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

فرماندار گنبدکاووس افزود: پیک راهنمای موتوری، اجرای موسیقی اقوام با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر پاکردن آلاچیق، برگزاری مسابقات ورزشی در محل‌های اسکان و نگارش خاطرات مسافران نوروزی را از ابتکارات خوب برای جذب گردشگران نوروزی بوده که در دستور ستاد تسهیلات سفر شهرستان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: زیباسازی و نظافت جاده‌ها، معابر، تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهری و روستایی، آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان و اماکن پذیرایی و اقامتی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به منظور افزایش نشاط اجتماعی مسافران و گردشگران نوروزی در تقاط مختلف گنبدکاووس اجرایی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1107426

مهمترین اخبار ایران و جهان: