نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 16:21

گردشگران نوروزی از تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند

اردبیل-معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: گردشگران و مسافران نوروزی از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

حمید فضایلی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به احتمال وقوع بارش و سیلابی شدن حریم‌ها و رودخانه‌ها گردشگران نوروزی از استقرار در حریم رودخانه‌های استان اردبیل خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه سالانه هزاران گردشگر از رودخانه‌ها و حریم‌های آبی اردبیل بازدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: توقف این گردشگران در مناطق گردشگری آبی اردبیل تحت نظر مسئولان آب منطقه‌ای است و هشدارهای لازم در این راستا صادر شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: به دلیل احتمال بارندگی در سطح استان نیروهای آب منطقه‌ای در تمامی شهرستان‌ها آماده باش کامل هستند تا اطلاعات لازم را برای آگاهی از خطرات تردد در مسیل‌ها و رودخانه‌ها به شهروندان ارائه کنند.

فضایلی بیان کرد: نیروهای شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل نظارت کامل بر منابع آبی محدوده خود دارند تا از تجاوز و تعدی به حریم منابع آب جلوگیری شود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری و با شروع سال جدید روزهای بارشی در اردبیل را شاهد بودیم و طبق پیش بینی‌های هواشناسی در روزهای آینده نیز بارش در بسیاری از نقاط استان اردبیل به صورت باران‌های پراکنده روی خواهد داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111026

مهمترین اخبار ایران و جهان: